Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار به نیوکمپ بر نمیگردد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به اساس آخرین گزارش ها، بارسلونا بعد از آنکه با پی اس جی بر سر انتقال نیمار به توافق نرسید، از جذب او دست کشید و این بازیکن در پاریس ماندنی شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا (فردا دوشنبه)  امیدوار بود ستاره برزیلی که دو سال پیش با قرارداد 200 میلیون پوندی از این تیم جدا شده بود، را دوباره برگرداند اما با این حال، طبق گزارش های اخیر، کاتالان ها پس از آن که نتوانستند به توافق با PSG برای این بازیکن 27 ساله دست یابند، به کار شان در این زمینه پایان دادند.

اسکای اسپورت گزارش کرده که این انتقال به تحقق نرسید زیرا پاریسی ها به کاهش مهاجم شان علاقه نشان ندادند و باو وجود آنکه نیمار پیشنهاد پرداخت 17.7 میلیون پوندی برای اطمینان از بازگشت به نیوکمپ، را داده بود.

علاقه نیمار برای ترک پاریس کاملا مشهود بود اما همچنین ادعا می شود که مُهاجم برزیلی پس از پذیرفتن این که ظاهراً او موافقت کرده در پایتخت فرانسه بماند.

نیمار که این فصل هنوز برای تیم توماس توخل به میدان نرفته، قرار است امروز روز یکشنبه به میامی سفر کند تا در ترکیب تیم ملی برزیل در رخصتی بازی های ملی حضور یابد و اسکای همچنان گزارش داده که نیمار قصد دارد حالا تا پایان قراردادش به پی اس جی احترام گذاشته و هنگام بازگشت به تعهداتش عمل کند، این بدان معنی است که او می تواند در بازی برابر استراسبورگ در 14 سپتامبر اولین بازی این فصلش را انجام دهد.

گرچه گفته می شود نیمار در انتظار است ولی ESPN ادعا می كند كه بارسلونا علاقه خود را برای حضور مجدد با مهاجم كاهش نداده و می تواند مجددا و در تابستان بعدی مذاكراتش دوباره آغاز كند.

این در حالیست که پاریسی ها به خروج او اعتراف کرده اند ولی تنها به شرطی که با قیمت مناسب و موردنظر شان برود و این موضوع در آخرین صحبت لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به وضاحت فهمیده می شد که آنان چه می خواهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала