Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار زمان خروج اش از پاریس را اعلام کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برزیلی پس از ماندنش برای یک فصل دیپر در پاریس، سرانجام اعلام کرد که تابستان آینده پاریس را ترک می کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اکیبپ فرانسه با انتشار خبری از ماندن نیمار با تیتر درشتی خبر داد که پس از دوماه شایعه پراگنی فراوان، ستاره برزیلی بالاخره تصمیم آینده اش را گرفت ولی این به معنی متعهد بودن او تا پایان قرارداد نمی باشد.


به اساس گزارش این رسانه فرانسوی، نیمار با توجه به ناتوانی بارسا از نظر اقتصادی برای جذب او، ناگذیر شد بماند ولی شخصا به ناصر الخلیفی مالک پی اس جی خبر داده که این فصل آخرین فصل حضور او در پاریس خواهد بود.

این موضوع را بازیکن برزیلی به هم تیمی های خود نیز خبر اداده و دوستانش در بارسلونا از جمله مسی هم خبر دارند.

روز گذشته خاویر بورداس از مدیران بلندپایه بارسلونا با تماسی به پاریس اعلام کرد که از جذب نیمار، کاتالان ها دست کشیده اند، که این خبر شرایط روحی نیمار را نامطلوبی ساخته و او در نهایت مجبور به اتخاذ تصمیمی شد که هرگز موافق آن نبود.

در همین حال برونو سالومون خبرنگار رادیو فرانسه نیز مدعی شد، نیمار به او گفته که فصل جاری برای موفقیت باشگاه پاریسی تمام تلاشش را خواهد کرد اما سال بعد بار دیگر برای بازگشت به بارسا تلاش خواهد کرد.

همچنان نشریه لوپاریسین به نقل از یکی از افراد نزدیک به نیمار خبر داده که  پروسه انتقال نیمار به بارسا، ادامه دارد اما تنها یک فصل به تاخیر افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала