Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال – تاتنهام؛ دربی شمال لندن حساس تر از همیشه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال انگلستان
تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های فوتبال آرسنال و تاتنهام در مهمترین بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با هم جدال خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با گذشت چهار هفته از لیگ برتر، اولین دربی شمال لندن بین آرسنال و تاتنهام هاتسپر در این فصل به دلیل نزدیک شدن سطح دو تیم حساس تر از همیشه برگذار خواهد شد.

هر دو طرف به دنبال این خواهند بود که شکست های هفته گذشته را به فراموشی بسپارند. و با برد و روحیه مضاعف وارد استراحت بین المللی شوند.

شروع بی نقص آرسنال در رقابت های لیگ برتر، روز شنبه توسط لیورپول در آنفیلد به پایان رسید و مردان اونای امری با شکست 3-1 مغلوب شدند.

در همین حال، تاتنهام نیز در هفته گذشته توسط نیوکاسل یونایتد در خانه شوکه شد که ژولینتون تنها گل این بازی در شمال لندن و تاتنهام استادیوم را به ثمر رساند.

هر دو تیم در این هفته قصد دارند از رقیب خود بهتر شوند و شانس حضور در بالای جدول را حقظ کنند، در حالی که لیورپول و منچسترسیتی در حال حاضر دو امتیاز بیشتر را در اختیار دارند.

اما این آخر هفته چه کسی در صدر جدول قرار خواهد گرفت؟

پنج دیدار گذشته: آرسنال مقابل تاتنهام

2 مارس 2019: تاتنهام 1-1 آرسنال

19 دسامبر 2018: آرسنال 0-2 تاتنهام (جام اتحادیه)

2 دسامبر 2018: آرسنال 4-2 تاتنهام

10 فوریه 2018: تاتنهام 1-0 آرسنال

18 نوامبر 2017: آرسنال 2-0 تاتنهام

بازیکنانی که باید دیده شوند

آرسنال: نیکولاس په په

در هفته گذشته، نیکولاس پپه اولین شروع لیگ برتر خود را برای آرسنال را انجام داد و با وجود شکست، عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

وینگر ساحل عاجی در حال حاضر با دریبل و سرعت خود مدافعان را به دردسر می اندازد اما اگر پای خود را پیدا کند، بدون شک تیم ها را با گل و پاس گل آسیب می زند، و چه زمان بهتر برای شروع آن نسبت به بازی برابرتاتنهام هاتسپر.

آمار کلیدی: هیچ بازیکنی در این فصل حضورهای بیشتری در لیگ برتر نسبت به نیکولاس پپه (12) به پایان نرسیده است.

تاتنهام: کریستین اریکسن

آیا این می تواند بازی آخر کریستین اریکسن به عنوان بازیکن تاتنهام باشد؟ آینده هافبک دانمارکی برای کل تابستان موضوع گفتگو بوده است و هنوز شک وجود دارد که وی در روز دوشنبه در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا خواهد ماند.

اریکسن در این فصل فقط یک بازی را برای اسپرز آغاز کرده است اما در بازی در آستانه دیدار استون ویلا، یک بازی را تغییر داده است و در صورت ترک این تیم می خواهد با برد خروس ها را ترک کند.

آمار کلیدی: کریستین اریکسن با خلق شش موقعیت در این فصل شانس بیشتری برای تاتنهام نسبت به همه ایجاد کرده است.

اخبار تیم: گذشته از مصدومیت های طولانی مدت، آرسنال نگرانی های جدیدی درباره آمادگی بدنی ندارد، بنابراین هرگونه تغییر در شکست لیورپول صرفاً تاکتیکی خواهد بود. الكساندر لاكازت پس از اتمام شروع در آنفیلد، ممكن است برای شروع از ترکیب اصلی امیدوار باشد، با اینكه جو ویلوك به طور بالقوه بازی نخواهد کرد.

تاتنهام: نکته اصلی صحبت کردن برای تاتنهام این خواهد بود که آیا کریستین اریکسن از روز یکشنبه با آینده خود که هنوز شک دارد در ترکیب اصلی قرار میگیرد. اما با توجه به شروع بازی بزرگ مقابل منچسترسیتی، ممکن است هافبک دانمارکی خود را در این تیم پیدا کند. اسپرز همچنین امیدوار است که کایل واکر-پیترز و تانگی اندومبله مشکلات مصدومیت خود را برای این سفر کوتاه کاهش دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала