Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: ناکامی نیمار در بازگشت به بارسلونا جبران‌ناپذیر است

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار تیم ملی برازیل
نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برازیل معتقد است که عدم بازگشت نیمار به جمع آبی‌اناری‌ها، ناکامی بزرگ برای ای بازیکن و کاتالانی‌ها به حساب میاید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، ریوالدو، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برازیل بر این باور است که ناکامی نیمار در بازگشت به بارسلونا شکست برای این بازیکن و تیم بارسلونا محسوب می‌شود.

نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ملاقات نیمار با نماینده رئال

این ستاره برازیلی سابق بارسلونا در این مورد گفت: "اشتباه نیمار از آنجا بود که تصمیم به ترک بارسلونا گرفت. این تصمیم کاملا اشتباه بود. این فرصتی بود که بار دیگر به بارسلونا بازمی‌گشت و می‌توانست اشتباه خود را جبران کند. ناکامی نیمار در بازگشت به جمع آبی‌اناری‌ها شکست بزرگ برای خود این ستاره برازیلی و باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود. این را تاکید می‌کنم من در نهایت امیدوارم که این انتقال انجام شود".

نیمار در تابستان سال 2017 تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفت و راهی پاری‌سن‌جرمن شد. این ستاره برزیلی با 222 میلیون یورو به این باشگاه فرانسوی پیوست و گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌آید. او اما روزهای دشواری را در پاری‌سن‌جرمن تجربه کرد. او که اکنون از پیوستن به این تیم فرانسوی پشیمان شده و تلاش به بازگشت به بارسلونا است اما ظاهرا این انتقال حداقل در تابستان کنونی ممکن نیست.

مدیر ورزشی باشگاه پاری پی‌اس‌جی پیش از این تاکید کرد که بارسلونا با پیشنهاد آن‌ها برای بازگشت نیمار موافقت نکرده است و همین باعث شده تا این انتقال منتفی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала