Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی درآخرین ثانیه‌های نقل و انتقالات به پی‌اس‌جی پیوست

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائورو ایکاردی، مهاجم آراژانتینی، با انتقال قرضی و با بند خرید 70میلیون یورو به پاری‌سن‌جرمن پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، مائورو ایکاردی، مهاجم درسرساز اینتر سر انجام به باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن پیوست. این مهاجم آراژانتینی در سال 2013 از سمپدوریا به اینتر پیوست و توانست در مدت کمی به مهاجم محبوب میان هواداران این تیم مبدل شود. در ادامه بازوبند کاپیتان نراتزوری نیز بر بازوی ایکاردی بسته شد و به نظر می رسید او محور اصلی پروژه بازگشت اینتر به جمع بزرگان اروپا باشد. اما تاخیر در تمدید قرارداد در نهایت باعث ایجاد اختلاف میان او و باشگاه اینتر شد و شعله های این اختلافات به به جایی کشید که حتا بازوبند کاپیتانی او نیز گرفته شد.

میلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
در فرجامین روز نقل‌وانتقالات، ایکاردی با پی‌اس‌جی به توافق رسید

ایکاردی از این اقدام سران اینتر عصبانی شد و از بازی کردن برای این تیم در لیگ اروپا خود داری کرد و سرانجام پس از دو ماه دوری، در ماه فبروری به ترکیب بازگشت. این مهاجم آرژانتینی در ادامه فصل خوب ندرخشید و سرانجام در آغاز این تابستان، آنتونیو کونته رسما اعلام کرد نام او در لیست فروش قرار گرفته است. ایکاردی تلاش زیادی برای ماندن کرد اما در نهایت راهی جز جدایی برای وی باقی نمانده بود و این مهاجم پرحاشیه  به پاری‌سن‌جرمن پیوست.

باشگاه اینتر پس از پیوستن ایکاردی در بیانیه در سایت این باشگاه نوشت:"باشگاه اینتر میلان اعلام می‌کند که مائورو ایکاردی به پاری‌سن‌جرمن پیوست. این مهاجم آرژانتینی با قراردادی اولیه قرضی یک ساله به باشگاه فرانسوی پیوست با بندی که می‌تواند قرارداد او را در پایان فصل دائمی کند. همزمان ایکاردی با باشگاه اینتر برای تمدید قراردادش تا سال 2022 به توافق رسید."

قرار است ایکاردی در پاری‌سن‌جرمن شماره 18 را به تن خواهد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала