Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از دید هواداران رئال، گرت بیل بهترین بازیکن ماه گذشته کهشانی‌ها شد

© AP Photo / Antonio CalanniGareth Bale (centro)
Gareth Bale (centro) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل، ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید بر اساس رای گیری که رونامه آ.ب.ث انجام داد، بهترین بازیکن از دید هواداران این باشگاه در ماه گذشته شد.

به گزارش اسپوتینک، گرت بیل، ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید که چندی پیش بحث انتقالش به تیمی مطرح بود، در یک رای گیری که از سوی روزنامه آ.ب.ث انجام شد، صاحب بیشترین آرا در ارتباط با بهترین فوتبالیست رئال ماردید در ماه گذشته شد.

UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل به رکورد رونالدو رسید

بحث کنارگذاشتن این بازیکن که هفته ها از سوی زیدان سرمربی فرانسوی این باشگاه مطرح بود، موفق شد 67درصد آرا را در این رای گیری به خود اختصاص دهد. کریم بنزما با کسب 24 درصد آرا در جایگاه دوم و تونی کروس و کاسمیرو هر یک با 4درصد آرا رده بعدی جای گرفتند. گرت بیل که در آغاز فصل روزهایی خوشی در رئال مادرید نداشت و زیدان می‌خواست این بازیکن ولزی از باشگاه جدا شود، این روزها به بازیکن ثابت در ترکیب رئال مادرید مبدل شده است. این ستاره ولزی در بازی برابر ویارئال که با تساوی 2-2 به پایان رسید درخشش فوق‌العاده داشت و هر دو گول رئال مادرید را به ثمر رساند تا این تیم یک امتیاز کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала