Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف نام بیساکا از فهرست انگلستان

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال انگلستان Russia World Cup England Arrival
تیم ملی فوتبال انگلستان     Russia World Cup England Arrival - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرون وان بیساکا مدافع منچستریونایتد برای بازی های مرحله مقدماتی رقابتهای انتخابی یورو 2020 از ترکیب تیم ملی انگلستان کنار گذاشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، آرون وان بیساکا مدافع راست منچستریونایتد پس از مصدومیت در ناحیه کمر مجبور به ترک اردوی تیم ملی انگلستان شد.

انتظار می رود این بازیکن 21 ساله اولین بازی خود را برای سه شیرها در مرحله مقدماتی یورو 2020 برابر بلغارستان و کوزوو انجام دهد و او با تصمیم گرت ساوتگیت جاگزین کایل واکر می شد.

در همین حال اما سیمون پیچ تأیید کرده كه وان بیسكا با مصدومیت از ناحیه پشت، مجبور به ترک سه شیرها شده است.

بیساکا جزو بازیکنان معدودی بود که طی دو هفته آینده قرار بود در کنار جیمز مدیسون ستاره لستر و میسون مونت بازیکن چلسی به اوج برسد.

در این مرحله مشخص نیست که آیا ساوتگیت از بازیکن دیگری دعوت خواهد کرد تا جای وان بیسکا را در ترکیب تیم بگیرد یا خیر اما کایل واکر مدافع منچسترسیتی طبیعی ترین جایگزین او به شمار می رود.

از زمان انتقال 49.5 میلیون پوندی بیساکا در تابستان از کریستال پالاس، او در تمامی بازی های من یونایتد حضور داشته و بازی انجام بازی درخشان در جنوب لندن، نشان از بهبودی خط دفاع من یونایتد داد.

هواداران اکنون امیدوارند كه وان بیسكا بتواند قبل از بازی بعدی منچستریونایتد مقابل لستر سیتی در 14 سپتامبر به بازی برسد.

شاگردان اوله گونار سولسشیر از اولین بازی فصل تا کنون تنها یک برد داشته اند و بدترین شروع ممکتن پس از 1992 تا کنون را ثبت کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала