Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند عجیب در قرارداد مسی با کاتالان ها

© AP Photo / Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018
FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ال پایس از وجود بند عجیب در قرارداد لئو مسی با بارسلونا افشا گری نمود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ال پائیس با انتشار خبری از وجود از وجود بندی قرارداد مسی با بارسلونا پرده پرداری کرد که برای کاتالان ها خطرناک تمام خواهد شد.

مارکا نیز گزارش کرده که اعجوبه آرژانتینی می تواند در پایان هر فصل قراردادش، به خواسته خود از این تیم جدا شود.

مسی که نماد جهانی این باشگاه و بهترین بازیکن تاریخ آبی و اناری هاست، از 2005 تا کنون با بارسا 8 بار قراردادش را تمدید کرده است، تمدیدی که حریف و حدیث هایی را نیز در پی داشته است.

این بازیکن تا 2021 با بارسلونا قرارداد دارد اما براساس گزارش نشریه ال پائیس (به نقل از منابع موثق و نزدیک به مدیریت بارسا) می تواند در پایان هر فصل قرارداد را به میل خودش فسخ نماید و در حالی این بند در قرارداد مسی ذکر شده که سران بارسا به وفاداری اعحوبه آرژانتینی شان باوردارند و مطمئن هستند که مسی فوتبالش را در بارسا تمام خواهد کرد.

البته این بند به مسی اجازه می دهد تا قراردادش را فقط برای رفتن به تیم غیر اروپایی فسخ نماید و به عبارتی بند آزادسازی او برای انتقال به لیگ آرژانتین و تیم نیوولزاولدبویز است. تیم کودکی های مسی که او همواره از علاقه اش برای بازی در این تیم صحبت کرده است.

این در حالیست که مسی چندی پیش چنین اتفاقی را بالا ندانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала