Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیراهن نیمار، کم‌فروش‌ترین پیراهن پی‌اس‌جی شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور بازیکن برزیلی Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیش از ماجرای ترک نیمار از پاری‌سن‌جرمن، او به اندازه نزد پاریسی‌ها محبوب بود که پیراهنش عنوان پرفروش‌ترین پیراهن تاریخ این باشگاه شناخته شد.

به گزارش اسپوتنیک، یک‌ونیم سال پیش، نیمار به اندازه‌ای نزد هواداران و سران پاریس محبوب بود که پیراهنش به عنوان پرفروش‌ترین پیراهن تاریخ این باشگاه شناخته شد. اکنون و بر اساس اعلام مقام‌های نزدیک این باشگاه، پیراهن شماره 10 پی‌اس‌جی را که نیمار بر تن می‌کند، کم‌ترین فروش‌ترین پیراهن این باشگاه شده است. در واقع این کاملا قابل درک است؛ چرا که بیشتر افراد فکر می‌کردند که نیمار تابستان سال روان و پیش از پایان مهلت بازار نقل و انتقالات پی‌‌اس‌جی را ترک خواهد کرد.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هدف اصلی رئال جذب امباپه بود نه نیمار

نیماز پس از آنکه از بارسلونا به پاری‌سن‌جرمن پیوست، او رکوردهای فروش مختلفی را در پایتخت فرانسه جابه جا کرد. در کمتر از شش ساعت و یک روز پس از اعلام رسمی خبر انتقال او به پی‌اس‌جی، بیش از 86 هزار پیراهن تیم پاریسی با نام نیمار به فروش رسید. با این حال، او رکورد فروش پیراهن‌های زلاتان ایبراهیموویچ و دیوید بکام در تیم پاریسی را پشت سرگذاشت .

در دو فصل اخیر بیش از 80درصد فروش‌ پیراهن‌های پاری‌سن‌جرمن معتلق به کلیان امباپه و نیمار بوده است. با آغاز ماجرای جدایی او، نیمار دیگر محبوب ترین بازیکن این باشگاه از لحاظ میزان فروش پیراهنها نیست. پس از خواهش‌های نیمار برای ترک پاری‌سن‌جرمن و انتقالش به بارسلونا، هواداران تیم پاریسی از او ناراحت اند. از همین‌رو تصمیم گرفتند تا بیشترشان پیراهن امباپه را بخرند. اکنون این ستاره فرانسوی محبوب ترین بازیکن تیم پاریسی از حیث فروش پیراهنهایش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала