Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو: برای خرید نیمار در جنوری برنامه‌ای نداریم

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا گفته است که بارسلونا فعلا برنامه‌ای برای خرید نیمار در جنوری سال آینده ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا در گفتگوی ویژه در پیوند به شرایط کنونی دنیای فوتبال صحبت کرد و به گونه‌ای مثال از تلاش‌های آبی‌اناری‌ها برای خرید نیمار سخن گفته است. بارتومئو در پاسخ به پرسشی که آیا قرار است نیمار در جنوری با بارسلونا یکجا شود، پاسخ رد داد. بارتومئو در مورد پیوستن دیلیخت نیز صحبت کرد و گفت: "او تصمیم گرفت که به بارسلونا نیاید".

نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیراهن نیمار، کم‌فروش‌ترین پیراهن پی‌اس‌جی شد

رییس باشاگاه بارسلونا در پاسخ به پرسش خبرنگار که آیا بازیکنان رختکن بارسا مخالف خرید گریزمن بودند، گفت: "نخیر. آنان نظری ندادند. البته آنان حق اظهار نظر را دارند اما تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها از سوی کادرفنی انجام می‌شود". بیشتر صحبت‌های بارتومئو در این مصاحبه، موضوع بازگشت نیمار بود. رییس بارسلونا در پاسخ به پرسشی که آیا بازیکنان باشگاه خواهان جذب نیمار بودند، گفت :" نخیر. من گفتگوهای شخصی را فاش نمی‌کنم ولی اشتیاق زیادی برای بازگشت نیمار وجود داشت؛ چون دوست و هم تیمی سابق بازیکنان بود".

از او در مورد برنامه بارسلونا برای جذب نیمار پرسیده شد که آیا بازگشت نیمار به نیوکمپ، تنها برپایه‌ای تبادل چند بازیکن است، گفت: "ما هیچ گاهی نام بازیکنی را روی میز نگذاشتیم. پی‌اس‌جی چنین درخواستی داشت و بارسا بازیکنی را به تیم پاریسی پیشنهاد نکرد. برخی وقتها توقعاتی وجود دارد که قابل برآورده کردن نیست".

بارتومئو در پیوند به سوالی که آیا تمام تلاش برای خرید نیمار انجام شد یا خیر گفت: سران بارسلونا تلاش بسیاری برای بازگرداندن او کردند. خیلی ها به من می گویند که این تلاشها، یک برنامه ساختگی بود تا خوراک لازم برای رسانه ها و روزنامه ها فراهم شود. از او در مورد اینکه آیا خود بازیکن هم تلاشی برای برگشت به جمع ابی‌اناری‌ها کرد گفت: "او به ما گفت که فقط می خواهد به بارسا بیاید. هرکاری که می بایست را انجام داد و حالا در پاری‌ژرمن‌جرمن  خواهد کرد".

بارتومئو در پاسخ به پرسش دیگری که آیا مسی از شما خواست که نیمار را به بارسا برگردانید، گفت: نه. این یک داستان ساختگی است. بازیکنانمان دستور نمی دهند و کاملا حرفه ای هستند". بارتومئو در پایان این مصاحبه‌اش گفت که در حال حاضر این احتمال رد شده است که نیمار برگردد. اما در جنوری و فبروری با مربیان تیم در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала