Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به رئال؛ یوویچ مصدوم شد

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید روز سه شنبه با مشکل جسمی نامشخص در بازی های انتخابی یورو 2020 مقابل لوکزامبورگ به میدان نخواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، مشکلات مصدومیت رئال مادرید همچنان ادامه دارد. زیدان از ابتدای فصل قبل مجبور شد با 10 مصدومیت جداگانه از ترکیب تیمش کنار بیاید و حالا صربستان بیانیه ای را منتشر کرده است که نشان می دهد لوکا یوویچ از یک موضوع جسمی نامشخص رنج می برد.

وی گفت: "در بازی مقابل پرتغال او هنگام مصدومیت با تیم ملی صربستان دچار مصدومیت شد و از طرف پزشكان معاینه شد، مشخص شد كه وی نمی تواند این بازی سه شنبه مقابل لوکزامبورگ را به میدان رود".

جالب اینجاست که مصدومیت یوویچ در حالی رُخ داده که او فقط در دقیقه 87 بازی می کند ، جای خود را برای میلویوویویچ به وجود آورد و باعث شکست در پرتغال شد. اما براساس اعلام فدراسیون صربستان ، مدت كوتاهی كه او در زمین حضور داشت ، كافی بود تا مهاجم دچار این مشكل شود. سرمربی صربستان ، لوجویسا تامباکوویچ ، از قبل می داند ژوویچ در برابر لوکزامبورگ بازی نخواهد کرد ، اما با این وجود این بازیکن هنوز آزاد نشده است تا به رئال مادرید بازگردد.

نگرانی دیگر برای زیدان، که در حال آزمایش سیستم دو مهاجم نوک است که در تساوی 2-2 مقابل ویارئال آغاز شده است. اگرچه پیوند خوبی نداشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала