Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه با دستگير: تيم اصول دارد؛ عمران حيدري را اخراج كردم

© Photo / AFFانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دست‌گیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان پیش از تقابل با بنگلادش در دوشنبه صحبت کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی پس از این که کاروان تیم ملی به تاجیکستان رسیدند با گزارشگر اعزامی اسپوتنیک مصاحبه و گفتگو انجام داده‌است.

دست‌گیر می‌گوید: طوری که همه میفهمند بازی با قطر بازی مشکلی بود و انرژی زیادی مصرف کردیم و برای رسیدن به تاجیکستان سه پرواز انجام دادیم چون پرواز ها مستقیم نبود و یک شبانه‌روز در راه بودیم و جلسه تمرینی اول را پشت سر گذاشتیم و بچه ها خسته بودند ان‌شاالله فردا آمادگی بیشتر و بهتری برای جدال با بنگلادش خواهیم گرفت.

انوش در مورد عمران حیدری گفت: ما در تیم یک‌سری اصول داریم و تمام بازیکنان (کسانی که بازی میکنند یا کسانی که بازی نمیکنند) باید به آن پایبند باشند، عمران در مقابل قطر در لاین‌اپ بودم در بین دو نیمه تعویض شد و این بازیکن بعد از تعویض بی‌نظمی‌های را انجام داد و من به همین خاطر خانه روان‌اش کردم.

دست‌گیر همچنین در مورد عملکرد تاکتیکی خوب تیم ملی در برابر قطر گفت: چون اکثر بازیکنان ما از اروپا می‌آیند و چون خودم پرورش یافته هالند و مکتب یوهان کرایوف با پاس های کوتاه سریع و زمینی هستم به همین دلیل به این شکل بازی میکنیم، در بازی در مقابل قطر در دقایق نخستین گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم.

انوش دست‌گیر همچنین در مورد بنگلادش نیز می‌گوید: ما فقط یک بار در سف گیم بنگلادش را شکست دادیم اما فعلا تیم ما بسیار قوی تر است و بازیکنان بهتری نسبت به آن‌زمان داریم، بنا تنها نتیجه برد قابل قبول خواهد بود برای ما

وی میگوید که بازی سه‌شنبه نشان‌دهنده عیار ما خواهد بود و تنها برد برای ما نتیجه قابل قبولی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала