Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختصاصی – اسپوتنیک؛ صحبت‌های انوش دستیگر در پیوند به اخراج عمران حیدری و آمادگی برابر بنگلادیش

© Photo / AFFانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور پیش از بازی برابر بنگلادیش در نشست خبری در دوشنبه تاجکستان حاضر شد و در پیوند آمادگی بازیکنان و همچنان اخراج عمران حیدری توضح داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال کشور که هم اکنون در تاجکستان به سر میبرند، قرار است در دومین بازی شان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین به مصاف بنگلادِش خواهد رفت. انوش دستگیر، سرمربی جوان تیم ملی کشور پیش از این بازی در یک نشست خبری در حاضر شده و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

انوش دستگیر سرمربی تیم فوتبال افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نشست خبری انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور + پخش زنده

از دستگیر در پیوند به اخراج عمران حیدری یکی از بازیکنان تیم ملی پرسیده شده گفت: "شخص خودم عمران را به تیم ملی دعوت کردم. او بازیکن خوب است. اما تیم‌ها دارای یک سلسله اصول و قواعدی است که بازیکنان باید به آن پابند باشد. من عمران از تیم ملی اخراج نکردم، بلکه او تنها از این بازی حساس محروم کردم. عمران در صورتی می‌تواند به تیم بازگردد که از بازیکنان عذرخواهی کند".

سرمربی تیم ملی کشور در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک افغانستان اینکه آمادگی تیم چگونه است و بازی که برابر قطر انجام شد چگونه بود گفت: "شکست برابر قطر یک آسیب جدی روانی برای ما وارد کرد. مشکلاتی در سفر وجود داشت. ما در دو روز گذشته تمریناتی خوبی داشتیم. اما تیم مقابل بیش از دو هفته است که در دوشنبه به تمرینات شان ادامه می‌دهند. اما امیدوارم که بتوانیم این بازی را برنده شویم. بازی برابر بنلگادیش نسبت به قطر متفاوت است. هر چند بنگلادیش آمادگی های خوبی دارند. اما ما هم آماده استیم که این بازی را برنده شویم. تیم ملی افغانستان نسبت به سال های گذشته تغییراتی بسیاری را شاهد بوده است. ما از سال گذشته آمادگی های بسیار برای این رقابت‌ها داشتیم".

افغانستان و بنگله دیش سه شنبه 10 سبتمبر ساعت 6:30 شام به وقت کابل در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه به مصاف هم می روند و ورود علاقه مندان برای تماشای این مسابقه رایگان می باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала