Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند عمران حیدری به اخراجش از سوی انوش دستگیر

© Photo by: Afghanistan football federation عمران حیدری
عمران حیدری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عمران حیدری بازیکن تیم ملی فوتبال کشور پس از اخراج از سوی انوش دستگیر، واکنش تندی به این تصمیم در صفحه‌‌ای فیسبوکش منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، عمران حیدری یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور پس از آنکه در بازی برابر قطر از سوی انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور تعویض شد، به این تصمیم سرمربی واکنش نشان داد و ابراز ناراضایتی کرد. انوش دستگیر امروز در نشست خبری پیش از بازی برابر بنگلادیش در پیوند به اخراج این بازیکن گفت که او به دلیل عدم پابندی به اصول و قواعد تیم و همچنان به برخورد نامناسب با بازیکنان، از بازی برابر بنگلادیش محروم شده است.

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اختصاصی – اسپوتنیک؛ صحبت‌های انوش دستیگر در پیوند به اخراج عمران حیدری و آمادگی برابر بنگلادیش

پس از گفته‌های انوش دستگیر، عمران حیدری در واکنش به این تصمیم در صفحه‌ای فیسبوکش نوشت :"پس از 45دقیقه بازی برابر قطر، سرمربی تیم ملی من را تعویض کرد. پس از ختم بازی، من بابت اینکه چرا از بازی اخراج شدم، نزد انوش دستگیر رفتم. اما او با بسیار بی‌تفاوتی برایم گفت که وقت ندارم و نمی‌خواهم همرایت صحبت کنم. من هم پس از این برخورد دستگیر ساعت دو شب از دوحه به سوی آمستردام سفر کردم. بازیکنانی بسیاری مانع این کار من شدند، اما من به تصمیم پابند بودم و دوحه را به مقصد هالند ترک کردم".

حیدری با انتقاد شدید از تصمیم انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال و همچنان سايت فدراسيون فوتبال کشور گفت: "دورغ هاى شاخدار ميگويند نميدانم از كسانيكه شاهد موضوع بودند، چطور نمى‌شرمند كه همچو اتهامات نادرست را مى بندند. من هيچ نوع بى‌دسپلينى و يا بى‌احترامى در مقابل هيچ كسى نكرده‌ام. اين حق من است كه بعد از مسابقه وضاحت بخواهم. به هر صورت من نمی‌خواهم در چنين موقع حساس حاشيه‌سازى كنم اين اولين وآخرين بار باشد كه راجع به اين موضوع نوشتم. از خداوند براى ملى پوشان فوتبال كشور عزيزم موفقيت وسربلندى ارزو ميكنم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала