Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارادونا: من به مسی یاد دادم که چگونه ضربات آزاد را به گل تبدیل کند

© AP Photo / Marcio Jose Sanchez توصیه عجیب مارادونا به مسی
توصیه عجیب مارادونا به مسی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیه‌گو مارادونا، ستاره نامدار دنیای فوتبال ادعا کرده که او ضربه آزد زدن را به مسی یاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل اسپورت، دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین گفته که در میان سال‌های 2010 – 2008 زمانیکه هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده داشت به مسی ضربه آزاد زدن را آموخته است.

توصیه عجیب مارادونا به مسی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تشویق مسی توسط مارادونا

این اسطوره سابق فوتبال آرژانتین به این باور است که پس از آن ضربات، مسی پیشرفت‌های بسیاری داشته است.  مسی فصل گذشته موفق شد 8 گل از روی ضربات آزاد به ثمر برساند که بیشتر از تمام فصل های دیگر بود. ماردونای 58 ساله در این باره می گوید: "مسی با ضربات آزاد مشکل داشت. وقتی جلسات تمرینی به پایان میرسید، من او را نگه می‌داشتم و تمرینات بیشتری انجام می‌دادیم و او شروع به ضربه زدن می کرد. من به او یاد ندادم که چطور ضربه آزاد بزند تا زمانی که از من پرسید چطور گل بزند. من به او او گفتم که باید به وسط توپ ضربه بزند اما کسی بابت این آموزش به او به من اسکار نخواهد داد. او گفت که همین کار را می‌کند اما مسیر توپ همواره تغییر می کند. به او گفتم که نگران نباشد و سرانجام موفق خواهد بود. اکنون او این کار به خوب‌ترین شیوه‌اش انجام می‌دهد".

از سوی هم این اسطوره دنیای فوتبال که جدیدا هدایت تیم باشگاه آرژانتینی خیمناسیا لا پلاتا بر عهده گرفته، امروز با استقبال بی نظیر هوادران این باشگاه روبرو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала