Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: گرت بیل بازیکن کلیدی رئال مادرید است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد رئال مادرید، زین‌الدین زیدان و گرت بیل صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، کاپیتان رئال مادرید در مصاحبه‌ای در پیوند به وضعیت تیمش گفت: "بعد از یک دوره موفقیت آمیز و درازمدت در فتح عناوین، وضعیت متفاوت شد. نتوانستیم جام را به دست آوریم. اما این به این معنا نیست که ما از فتح عناوین خسته شده ایم. این اتفاق معمول است. باید از نو آغاز کرد. در حال حاضر بازیکنان خوبی در تیم حضور دارد و برای قهرمانی دوباره بسیار هیجان داریم".

سرخیوراموس Russia World Cup Spain - Russia - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برابری با رکورد بیشترین بازی ملی راموس با کاسیاس + عکس

راموس در مورد زیدان سرمربی فرانسوی تیمش نیز صحبت کرد و گفت: "زیدان مربی بزرگ و با تجربه است". کاپیتان کهکشانی‌ها در باره گرت بیل مدافع ولزی تیمش نیز به صحبت پرداخت و گفت: "بیل بازیکن بزرگی است. او در این سال‌ها نقش اساسی در در تیم داشته است. اگر در مورد او حرف و سخنی به میان میاید باید منتظر بمانید که زمان همه را سر جای خود بنشاند. ما آزاد هیتسم در زمان فراغت هر کاری که بخواهیم انجام می‌دهیم. باید به این موضوعات احترام گذاشته شود. این رسالت ما است که به عنوان بازیکنان حرفه‌ای در قرار دادن تیم در جایگاه بهتر تلاش کینم".

رئال مادرید در آخرین تمرینات پیش فصل بیل را با خود نداشت. مهاجم ولزی به دلیل آسیب دیدگی تیمش را همراهی نکرد. اما زمانی که کهکشانی‌ها برابر تاتنهام به میدان رفتند و بازی در جریان بود، خبری منتشر شد که همه را شگفت زده کرد. این ستاره ولزی در حین بازی تیمش گلف بازی میکرده که این موضوع چند روزی سوژه رسانه‌ها بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала