Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ به دنبال انتقال سانچو در تابستان آینده

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بورسیا دورتموند تایید کرد که منچستریونایتد مذاکراتی در مورد انتقال جادون سانچو انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با بوروسیا دورتموند در مورد انتقال احتمالی تابستانی جادون سانچو در ماه مارچ گفتگو کرده اما افشا نشده در حالیکه باشگاه آلمانی و این بازیکن به چنین انتقالی ابراز علاقه نکرده اند.

این ستاره انگلستانی که از جمله استعدادهای جوان و با پتانسیل عظیم به شمار می رود، احتمالا با رقم بلند 100 میلیون پوندی به اولدترافورد به عنوان بخشی از رویکرد جدید من یونایتد انتقال خواهد یافت.

این بازیکن 19 ساله، در حالی هدف من یونایتد قرار گرفته که مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند  در مورد وضعیت علاقه یونایتد با دیگر مقامات ارشد در سری جدید آمازون نخست وزیر (همه یا هیچ چیز) که فصل گذشته فیلمبرداری شده بود، گفتگو کرده است.

زورک در گفتگو با هانس-یواخیم واتسکه و ماتیاس سامر که در ماه مارچ اتفاق افتاد، در این باره گفته است: در حال حاضر یک موضوع داغ سانچو و منچستر یونایتد است. قبلا جلسه ای برگزار شد و منچستریونایتد پیشنهاد داده بود که از سوی نماینده باشگاه رد شد و او به باشگاه گفته بود که مهم نیست چقدر پول پیشنهاد داده اند، اما به سانچو در این تابستان اجازه داده نمی شود و خود او نیز مایل به جدایی نیست.

گفتنی است که سانچو پیش از انتقال پولیسیچ به چلسی، تا حدودی با قاطعیت به شایعات انتقالش نقطه پایان گذاشته بود.

سانچو در حالیکه فصل قبل 32 گل و پاس پل در همه رقابت ها به ثمر رساند، دیشب اولین باز خود در رده ملی بزرگسالان انگلستان را نیز انجام داد و موفق به ثبت دو گل نیز گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала