Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت سوارز به تمرینات بارسا؛ والورده به مسی استراحت می‌دهد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا روز شنبه با والنسیا بازی خواهد کرد و بازگشت احتمالی بازیکن یورگوایی می تواند به دیدن لئو مسی فرصت بیشتری برای بهبودی از مشکل ماهیچه ساق پایش نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیس سوارز روز چهارشنبه به تمرینات تیم اول بارسلونا بازگشت تا به سرمربی ارنستو والورده امیدوار باشد که وی بتواند روز شنبه مقابل والنسیا ظاهر شود و نیاز به شتاب لئو مسی را از مصدومیت کاهش دهد.

سوارز بعد از تحمل یک مصدومیت در ساق پا در شکست بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در روز افتتاحیه فصل جدید لالیگا، دوباره به آمادگی جسمانی کامل رسیده است.

بعد از از باخت،  پیروزی5 -2 بعدی بارسا در برابر رئال بتیس و تساوی 2-2 در اوساسونا، این تیم ملس‌پوش اروگوئه در دیدار با والنسیا از نیوکمپ با این تیم تمرین کرد تا والورده با استقبال خوبی از گزینه های هجومی خود برخوردار شود.

در همین حال، انتظار می رفت مسی بعد از بهبودی از مشکل مشابه، اولین حضورش در این فصل برابر والنسیا را تجربه کند، اما والورده ممکن است در صورت در دسترس بودن سوارز خطری برای این بازیکن 32 ساله نداشته باشد.

فشار عضلانی که در روز اول تمرین قبل از فصل وجود دارد، از آن زمان مسی را از میادین مسابقه ای والورده دور نگه داشته است، اما سرمربی بارسلونا گفت که امیدوار است او را به موقع برگرداند تا با والنسیا روبرو شود.

با این حال، قهرمانان اسپانیا سه روز پس از بازی والنسیا برای دیدار با بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم آلمانی می روند و والورده ممکن است با کامل شدن بازیابیش، به مسی استراحت بیشتری بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала