Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام شهردار پاریس به نیمار: به افتخارت برج ایفل را سرخ و آبی می‌کینم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار     Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام‌های شهر پاریس و باشگاه پاری‌سن‌جرمن این روزها همه در تلاش اند تا تنش به میان آمده میان نیمار و باشگاه پی‌اس‌جی را کاهش دهند.

به گزارش اسپوتنیک، اکنون تلاش همه این است تا شرایط را برای بازگشت نیمار به ترکیب تیم پی‌اس‌جی، دوستانه و دلنشین کنند. در این میان شهردار پاریس دست به کار شده تا فصل سوم حضور نیمار در پاریس را مبدل به فصل پر از هیجان کند. خانم ایدالگو که از هواداران سرسرخت فوتبال است، در گفتگوی با یک رسانه‌ای فرانسوی به نیمار پیام ویژه داد: "ما اماده هستیم که برج ایفل را تنها بخاطر خودت سرخ و آبی کنیم. همه در انتظار برگشت تو هستند. تو باشید آغاز کنی و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوی".

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا همچنان در تلاش خرید نیمار

شهردار پاریس از نیمار خواستته که به زودترین فرصت و با انگیزه و انرژی پیراهن پی‌اس‌جی را برتن کده به میدان بازی برود. ایدالگو در بخش دیگری از سخنانش در این مصاحبه افزود: «نیمار باید از به زمین برگردد و با تیمش همکاری کند. بدون شک این کار برای دشوار خواهد بود. این حرفم بیشتر به رفتار هواداران افراطی تیم است. اما اگر نیمار تمام توانش را به کار گیرد، تقریبا همه ناراحتی‌ها از میان خواهد رفت».

این درحالیست که این ستاره برازیلی در اولین بازی پاری‌سن‌جرمن در رقابت‌های این فصل لیگ یک فرانسه، هواداران افراطی این تیم نیمار را مورد توهین قرار دادند. در بازار نقل و انتقالات تابستانی، نیمار تا نزدیکی محقق کردن خواسته‌اش برای جدایی از پی‌اس‌جی و بازگشت به بارسلونا پیش رفت اما این اتفاق سرانجام صورت نگرفت و او در پاریس ماندنی شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала