Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: بهترین دوران مربی‌گری من در رئال مادرید بود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پرتگالی سابق رئال مادرید، حضور در رئال مادرید را به عنوان بهترین بخش از دوران کاری‌اش یاد کرد

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه دوران سه ساله مربیگیری ژوزه مورینیو در رئال مادرید با تنها یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لالیگا و بقیه همه حاشیه‌ها، اختلاف نظر و جنگ داخلی بازیکنان بوده، مورینیو از آن به عنوان بهترین دوران مربی گیری‌اش یاده کرده است.

مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستایش مورینیو از رونالدو: او در 50 سالگی هم گلزنی می‌کند

آقای خاص در این مورد به صحبت پرداخت و گفت: « رئال مادرید بهترین تجربه کاری‌ام بود چون به من به عنوان مربی و یک انسان چیزهای فراوانی آموخت. درس‌هایی که من از آن دوره کاری‌ام گرفتم هم به درد حرفه‌ام خورد هم به درد زندگی شخصی‌ام. آن بهترین تجربه کاری‌ام و به نظر واقعاً فوق‌العاده بوده است». مورینیو در اولین فصل مربیگری‌اش در رئال مادرید موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا شد و برای کسب این جام بارسلونا را در فینال شکست داد. به همین دلیل او از این جام به عنوان بهترین قهرمانی‌‌‌اش در رئال مادرید یاد کرد. این در حالی است که او در فصل دومش، قهرمان لالیگا شد.

مورینیو در بخش پایانی سخنانش افزود: «باید مانع از آن می‌شدیم که بارسلونا شکستی سنگین را به تیم‌مان تحمیل کند و به همین دلیل فینال جام حذفی در ورزشگاه مستایا مهمترین جام حذفی بود. از آنجا به بعد اما دیگر هیچ چیزی مانند گذشته نبود. ما قهرمان لالیگا و سوپرجام اسپانیا شدیم اما هیچ چیز مانند فینال جام حذفی نبود. متأسفانه نتوانستیم از هیچ یک از سه حضورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала