Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک طوفانی ها به فینال لیگ برتر

طوفان هریرود
طوفان هریرود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم طوفان هریرود در اولین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر افغانستان، حریفش د سپین غر بازان را در نیمه اول شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، اولین دیدار نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان شامگاه امروز در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی شد که طی آن و در نیمه اول، طوفان هریرود مدافع عنوان قهرمانی مسابقات 2-0 برنده به رختکن رفت.

در این بازی و در حالیکه تیم د سپین غر بازان چند فرصت گلزنی روی دروازه طوفانی ها خلق کرده بود، اما در دقیقه 18 نعمان ولیزاده در محوطه جریمه خطا انجام داد و داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد که معروف محمدی پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به گل بدل کرد.

این پایان کار نبود و معروف محمدی در وقت های تلف شده نیمه اول با پای چپ یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر رساند تا نتیجه 2-0 شود.

با دو گل امشب، معروف 5 گله شد تا از عمران ولیزاده (3 گله) پیش افتاده و صدر جدول بهترین گلزنان این فصل را از آن خود نماید.

طوفانی ها در صورتی که بتوانند در نیمه دوم بازی نیز برتری شان را حفظ نمایند، برای دومین سال پیاپی به دیدار نهایی رقابت ها گام خواهند گذاشت.

گفتنی است که گل معروف محمدی در این بازی، هفدهمین گل طوفان هریرود در تاریخ لیگ برتر برابر د سپین غر بازان بود که به ثبت رسید و تا کنون د سپین غر تنها یکبار موفق به گشودن دروازه نماینده غرب شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала