Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان نیمه نخست؛ پیروزی بارسا با درخشش فاتی شانزده ساله

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در 45 دقیقه‌ی نیمه نخست در ورزشگاه نیوکمپ موفق به شکست والنسیا شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه لیونل مسی هنوز مصدوم است و سوارز بازی را از روی نیمکت آغاز کرد بارسا با خط حمله جوان و کم تجربه وارد زمین شد و بازی هجومی و خوبی به نمایش گذاشت.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعلام ترکیب بارسا-والنسیا؛ نخستین حضور ثابت فاتی در نبود لیونل مسی+ عکس

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی بارسلونا( نیوکمپ) برگزار شده بود بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 2 بازی با پاس گول دی یونگ، آنسو فاتی دروازه سیلیسن را بازکرد و بارسا را پیش انداخت.

پنج دقیقه بعد از این گول فاتی پاس گول دیونگ را جبران کرد و در دقیقه 7 بازی دی یونگ با پاس گول عالی از فاتی برای بار دوم دروازه والنسیا را باز کرد.

این دو گول پا برجا بود که در دقیقه 27 بازی گامیرو در صحنه مشکوک دروازه بارسا را گشود که کمک داور ویدیویی این گول را درست اعلام کرد.

پس از این گول دو تیم بروی دروازه یک دیگر حملاتی داشتند که هیچ کدام به گول تبدیل نشد و بازی به نتیجه 2-1 به سود بارسا در نیمه نخست به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала