Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم ملی کریکت به مصاف بنگلادش میرود

© Photo / ACBتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کریکت کشور از دقایقی بعد در دومین دیدارش در رقابت های سه جانبه کشور بنگلادش، به مصاف تیم کریکت این کشور خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی کریکت کشور روز گذشته نخستین دیدارش را در این رقابت ها در مقابل زیمباوه برگزار کرد که در نهایت موفق شد با اختلاف چشم گیری در مقابل این کشور به برتری برسد.

تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی تیم ملی 19 سال کریکت در برابر امارات در بازی تدارکاتی

رقابت دو تیم افغانستان و بنگلادش از ساعت 5 عصر به وقت کابل در ورزشگاه چیتاکانگ شهر داکا برگزار خواهد شد.رقابت های سه جانبه میان افغانستان، بنگلادیش و زیمبابوی از روز جمعه آغاز شده و تا ۲۴ سپتمبر ادامه خواهد داشت.

تیم ملی کریکت کشور پس از این مسابقه دو مسابقه دیگر را نیز در مقابل تیم های زیمباوه و بنگلادیش انجام خواهد داد که در صورت پیروزی راهی دیدار نهایی خواهد شد.تیم های افغانستان و بنگلادش در رقابت های 20 آوره چهار بار به مصاف هم رفتند که سهم افغانستان سه پیروزی و یک شکست بوده است.

آخرین باز تیم های افغانستان و بنگلادش در جام جهانی کریکت 50 آوره به مصاف هم رفتند که افغانستان در این بازی تن به شکست داد.تیم ملی کریکت کشور در رنکیگ رقابت های 20 آوره در رده هفتم جهان است و شرایط بهترین نسبت به دو تیم بنگلادیش و زیمباوه دارد.

عکس هایی از مسابقه روز گذشته تیم های افغانستان و زیمباوه:

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала