Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طوفان رئال با خرید همزمان امباپه و نیمار

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу
Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش ها میرساند که باشگاه رئال مادرید توانایی خرید دو ستاره تیم فوتبال پی اس جی را به صورت همزمان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، حساب های باشگاه رئال مادرید قرار است امروز تصویب شود و شواهد نشان میدهد کهکشانی ها مبلغ 156 میلیون یورو در صندوق و مبلغ 285 میلیون یوروی دیگر نیز از طریق وام به دست آورده اند.

(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: بله میخواستم جدا شوم؛ هواداران پی اس جی: آشتی طول میکشد

این بودجه نشان دهنده این است که رئال در تابستان بعد میتواند دو بازیکن مورد نظرش کیلیان امباپه و نیمار را پاریسن جرمن خریداری کند تا زیدان و پرز به رویای خود دست پیدا کنند.

این صبحت ها در حالی به میدان می آید که امباپه گزینه اول رئال بود، اما با توافقی که میان طرفین (رئال – پی اس جی – امباپه ) صورت گرفت، قرار بر این شد که این ستاره ملی پوش یک فصل دیگر در پاریس بماند و فصل بعد راهی مادرید شود.

از سویی نیمار نیز گزینه چراغ خاموش رئال بود اما رقابت با بارسا و از همهع مهم تر، تردید بخاطر مصدومیت ها و حاشیه های این بازیکن برزیلی باعث شد تا رئال به صورت جدی وارد کارزار خرید این ستاره جنجالی نشوند.

اما از هیچ کس پنهان نیست که ستاره پی اس جی و سلسائو یکی از بازیکنان مورد علاقه رئیس باشگاه رئال است و پرز تمام تلاشش را خواهد کرد تا روزی نیمار را با پیراهن رئال در برنابئو ببیند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала