Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان 1 هلاس ورنا 0؛ برد خفیف میلان در شب گلزنی پیاتک

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر آث میلان
آث میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آث میلان هفته سوم سری‌آ را با برتری دشوار برابر ورونای 10 نفره پشت سر گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته سوم سری‌آ ایتالیا، هلاس ورونا میزبان آث میلان بود. میلان که به سختی به دنبال کسب 3 امتیاز بازی برای حضور در جمع بالانشینان بود در حالی که ورونا از دقیقه 21، 10 نفره بازی را دنبال کرد، تنها با یک گل و نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

ورونا بازی را خوب شروع کرد اما در دقیقه 21 به مشکل برخورد. ماریوش استپینسکی که در روز آخر نقل و انتقالات از کیه‌وو به رقیب همشهری پیوسته بود و این نخستین بازی او با پیراهن ورونا بود، تکلی بسیار خشن به سمت متئو موساکیو زد. داور ابتدا به او کارت زرد داد، اما پس از بازبینی ویدیویی و دیدن این که استوک‌های او روی گوش موساکیو جا انداخته است، او را اخراج کرد.

پس از آن میلان مالک توپ بود اما فضا برای گلزنی فراهم نشد تا این که در میانه‌های نیمه دوم، روی خطای گونتر، یک ضربه پنالتی نصیب میلان شد و پیانتک آن را به گل تبدیل کرد. این دومین گل او در سری آ در ده بازی اخیر بود.  ورونا پیش از این بازی شکست نخورده بود و البته مقابل میلان در دیدارهای اخیرشان در سری آ نتایج خوبی گرفته بود. آنها در پنج مصاف اخیر با میلان در سری آ دو بار پیروز شده بودند.

در جدول سری‌آ ایتالیا میلان 6 امتیاز در مکان هفتم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала