Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست سنگین شاگردان مارادونا برابر راسینگ کلوپ

© AP Photo / Gregorio BorgiaArgentine soccer legend Diego Armando Maradona
Argentine soccer legend Diego Armando Maradona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا، سرمربی جدید خیمناسیا لاپلاتا، در نخستین بازی خود روی نیمکت این تیم با نتیجه دو بر یک مغلوب راسینگ کلوب، قهرمان فصل پیش آرژانتین شد.

به گزارش اسپوتنیک، مارادونا که به دلیل بیماری برای مدتی از مربیگری دور بود، به تازگی هدایت خیمناسیا که در سوپرلیگ آرژانتین شرایط خوبی ندارد را برعهده گرفته است. خیمناسیا در نخستین تجربه مارادونا روی نیمکت این تیم برابر مدافع عنوان قهرمانی نتیجه را واگذار کرد اما اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که این نتیجه عادلانه نبوده است. این اسطوره 58ساله فوتبال جهان برای نخستین بار پس از سال 2010 در آرژانتین مربی‌گری می‌کند و گفته که می‌خواهد خیمناسیا را نجات دهد.

مارادونا پس از پایان بازی که جمع خبرنگاران صحبت میکرد گفت: «ما مرتبا به دنبال زدن گل تساوی بودیم. از این مسائل در فوتبال پیش می‌آید و باید این کتاب را ورق زد. روحم به درد آمده چون فکر نمی‌کنم قهرمان آرژانتین بهتر از ما بازی کرد. آنها در هیچ زمانی از بازی بهتر از ما نبودند. اما آنها بازیکنان باکیفیتی دارند که توپ را نگه می‌دارند و شما نمی‌توانید توپ را از آنها بگیرید. شما باید دو برابر آنها بدوید».

خیمناسیا در شش هفته نخست لیگ آرژانتین پنج شکست و یک تساوی داشته است و در قعر جدول قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала