Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی ماریا در پی انتقام از رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دی ماریا
آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنخل دی ماریا بازیکن اسبق رئال مادرید و بازیکن فعلی پی اس جی در بازی فردا شب به دنبال انتقام از این باشگاه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی ماریا زمانی در رئال مادرید بازی می‌کرد و این بازیکن با آمدن خامس به یکباره و در اوج از سوی باشگاه رئال مادرید به فروش رسید. دی ماریا راهی منچستریونایتد و سپس راهی پی اس جی شد.

پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی بدون نیمار و امباپه برابر رئال مادرید می‌رود

این بازیکن باشگاه رئال مادرید را در بازی نکردنش برابر آلمان در فینال جام جهانی 2014 مقصر می‌داند و مدعی است باشگاه رئال مادرید قصد فروش او را داشته است و این باشگاه نمی‌خواسته مصدومیت او تشدید پیدا کند.

دی ماریا در این مورد به یوفا گفت:« مصدومیتم شدید نبود و این امکان وجود داشت تا در فینال برابر آلمان بازی کنم اما باشگاه رئال به فدراسیون نامه فرستاد و از آن‌ها خواست تا من بازی نکنم. من بلافاصله فهمیدم چه اتفاقی می افتد، همه شایعاتی را شنیده بودند که رئال می خواهد خامس را پس از جام جهانی بخرد و من می دانستم که آنها می خواهند مرا بفروشند تا پول خرید خامس را آماده کنند.آنها نمی خواستند بازیکن خود را قبل از فروش مصدوم ببینند. این تجارت فوتبال است که مردم همیشه آن را نمی بینند، من از داکترم خواستم نامه را به من بدهد، من نامه را باز کردم و پاره پاره اش کردم، دور ریختم و حالا در بازی چهارشنبه شب به دنبال انتقام شکست قبلی و این مسئله از رئال مادرید خواهم بود.»

این در حالیست که رئال مادرید فردا شب در اولین بازی دور گروهی به مصاف پی اس جی خواهد رفت و با توجه به عدم حضور نیمار و امباپه این بازیکن می‌تواند در خط حمله برای پی اس جی به میدان برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала