Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن: بارسلونا باید از اشتباهات گذشته درس بگیرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارک آندره تراشتگن
مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان بارسلونا معتقد است که باشگاه باید از گذشته درس بگیرد و راه حل برای مشکلات دو سال گذشته و حذف برابر روم ولیورپول را جستجو کند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش ازآغاز لیگ قهرمانان اروپا و بازی بارسلونا برابر بوروسیا دورتموند، مارک آندره تراشتگن معتقد است که هم تیمی هایش نباید آنچه را که در دو سال گذشته اتفاق افتاده فراموش کنند.

تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لمان: کسی که مقابل لیورپول چهار گل می خورد، بهترین دروازه بان آلمان نیست

مارک در مصاحبه قبل از بازی گفت:« همیشه فشار در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد زیرا سطح این رقابت‌ها بسیار بالا است. ما باید از شرایطی که در دو سال گذشته رقم خورد و شکست خوردیم، یاد بگیریم و آنرا فراموش نکنیم. بازی با دورتموند دشوار است و باید از ابتدا به صدر گروه فکر کنیم. ما می خواهیم پیروز شویم و به یک شروع خوب برسیم تا با اطمینان بتوانیم وارد بازی های بعدی شویم. دفاع ما هنوز ثابت لازم را ندارد اما به زودی به آن می‌رسیم.»

تراشتگن در مورد دروازه بان دوم بودن در تیم ملی آلمان نیز اظهاراتی داشت و مدعی شد که دوست دارد در تیم ملی نیز بازی کند.

تراشتگن گفت:«هرکسی که نتواند در تیم  بازی کند، خواهان این است که در ترکیب قرار گیرد اما کادر فنی این را نمی پذیرد. این احساسی است که من دارم و در کنارش توقعاتی نیز دارم. در سالهای اخیر می‌بینید که من چگونه رفتار کردم و آنچه نویر و سایر افراد گفته اند عادلانه نیست. من می خواهم به این جنجال خاتمه دهم و در آینده خواهیم دید که چه خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала