Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لئوناردو: نیمار زیاد حرف می‌زند!

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پی‌اس‌جی  میگوید که مشکل این روزهای نیمار حرف زدن زیاد است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اکیپ، لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌جرمن در تازه‌ترین صحبت‌هایش در مورد نیمار گفته که او زیاد صحبت می‌کند و این مورد برای او دردسر ساز شده است.

پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی بدون نیمار و امباپه برابر رئال مادرید می‌رود

پس جنجال و کشمکش‌های بسیاری، سرانجام نیمار در پاریس ماندنی شد. این بازیکن برزیلی علاقه زیادی داشت تا پاری‌سن‌جرمن را ترک کند و به بارسلونا برگردد. او دست به هر کاری زد تا به این هدف خود برسد اما این انتقال صورت نگرفت و او مجبور به ماندن در تیم پاریسی شد. لئوناردو در این مودر گفت: «نیمار این را بپذیرد که مرتکب اشتباهاتی شد و وضعیت او پیچیده و بد شد اما او صادقانه گفت که در پی‌اس‌جی ماندنی شده وسرانجام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهد گرفت. همه چیز درباره نیمار تمام شد. او اکنون با تمرکز بالا بازی می‌کند و در دیدار برابر استراسبورگ هم یک گل خیره کننده به ثمر رساند و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. او جوان بدی نیست بلکه بسیار حرفه‌ای است و حضورش در تیم، ما را قوی می‌کند».

نیمار در دیدار برابر استراسبورگ با وجود آنکه از سوی هواداران پاری‌سن‌جرمن مورد استقبال نشد، اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تک گل تیمش را هم به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала