Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید و پی‌اس‌جی با سیلِ از مصدومان به مصاف هم می‌روند

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های پاری‌سن‌جرمن و رئال مادرید در حالی فردا در دیدار افتتاحیه گروه اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان می‌روند که ستاره‌های زیادی از این دو تیم یا مصدوم هستند و یا محروم.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاریسی در تازه‌ترین مورد گفته که کیلین امباپه و ادینسون کاوانی را به دلیل مصدومیت از فهرست خود خارج کرد. این در حالی است که نیمار ستاره جنجالی این تیم نیز در این دیدار خانگی به دلیل انتقاداتی که فصل گذشته از داوران دیدار مقابل منچستریونایتد مطرح کرده بود، محروم است.

پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی بدون نیمار و امباپه برابر رئال مادرید می‌رود

از سوی دیگر رئال مادرید روز گذشته اعلام کرد که مارسلو به دلیل مصدومیت از ناحیه مهره‌های گردن، بازی برابر پی‌اس‌جی را از دست خواهد داد؛ دفاع چپ برزیلی کهکشانی‌ها اکنون به فهرست مصدومان رئال شامل ایسکو، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو و فدریکو والورده و همچین فهرست ۲ نفره محرومان این تیم شامل سرخیو راموس و ناچو فرناندز پیوست. سرمربی رئال قرار است از فرلاند مندی به جای مارسلو در دفاع چپ استفاده کند.

اگرچه توماس توخل سرمربی پی‌اس‌جی با انتشار خبر حضور امباپه و کاوانی در تمرینات پاری‌سن‌جرمن، کمی امید را به دل هواداران بازگرداند اما امباپه با انتشار توییتی گفته که در دیدار افتتاحیه تیم برابر رئال در لیگ قهرمانان به میدان نخواهم رفت. اما مصدومیت امباپه و کاوانی شاید برای همه از جمله کادر فنی و هواداران تیم پاریسی خبری ناراحت‌کننده باشد اما این قضیه برای مائورو ایکاردی احساسی متفاوت دارد؛ او که تازه وارد پی اس‌جی شده در پیروزی دقیقه آخری این تیم مقابل استراسبورگ برای دقایقی به میدان رفت، اکنون این فرصت را دارد تا به عنوان بازیکن کلیدی به میدان برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала