Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: لیگ قهرمانان، تورنمنت مورد علاقه من است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان در کنفرانس خبری قبل از بازی با پی اس جی حاضر شد و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان که سه سال پیاپی توانسته لیگ قهرمان اروپا را کسب کند و از این حیث رکورد دار است. بار دیگر در این تورنمنت با رئال مادرید حضور دارد و فردا شب نخستین بازی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را برابر پی اس جی تجربه خواهد کرد.

Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هازارد، بیل و خامس نقطه قوت رئال مادرید برابر پی اس جی

زیدان در مورد دیدار با پی اس جی گفت:«لیگ قهرمان تورنمنت مورد علاقه من است و به دست آوردنش دشوار ترین کار ممکن است. خوشحالم که دوباره با رئال مادرید در این جا حضور دارم. بازی برابر پی اس جی دشوار است و باید تلاش بیشتر انجام دهیم. ما آماده هستیم و انتظار زیادی از این بازی دارم.»
زیدان در مورد شرایط بازیکنانش و وابسته‌گی تیم به بنزما نیز صحبت کرد و گفت:« همه بازیکنانی که در اختیار دارم آماده اند. هازارد در بازی گذشته بازی کرد و فردا اگر آماده بود بازی خواهد کرد. خامس می‌تواند در چندین پست بازی کند اما باید آماده باشد. بنزما بازیکنی است که برای تیم بازی می‌کند و در ضمن گولزن خوبی است و از داشتنش خوشحالم.»
زیدان در پایان سخنانش در مورد بازیکنان پی اس جی نیزصحبت کرد ادامه داد:« نبود نیمار و امباپه زیاد محسوس نخواهد بود زیرا پی اس جی بازیکنان خوب زیاد دارد. ایکاردی بازیکن خوبی است و بازی‌های او را در اینتر دیده‌ام و حالا فصل جدیدی برای او رقم خورده است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала