Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مثلث بی خطر

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیگنال ایدونا پارک دیشب شاهد اولین حضور خط حمله جدید در ترکیب بارسلونا بود.

به گزارش اسپوتنیک، برای اولین بار لیونل مسی، آنتوان گریزمان و لوئیس سوارز در زمین کنارهم به میدان رفتند و تنها نیم ساعت با هم روی چمن قرار گرفتند، زیرا مسی به جای آنسو فاتی وارد زمین گردید اما آنان ناامید کننده ظاهر شدند چون به سختی قادر به ایجاد خطر روی دروازه حریف بودند.

در طی این نیم ساعت آنها نتوانستند یک ضربه به دروازه بزنند، در حقیقت حضور مسی همزمان با بهترین لحظات دورتموند بود که دقایقی باعث شد بارسلونا در مزمین خودی قفل شود و تیم بارسا نه در بازی موقعیتی و نه مقابله، نتوانست خطر ایجاد کند.

بد بیاری های بارسلوما از آغاز بازی تا دقیقه 90 ادامه داشت. در بخش اول گریزمان و لوئیز سوارز خطر ایجاد نکردند و آنها فقط دو حمله خوب داشتند که در آن با موفقیت در ارتباط بودند اما چیز دیگری در حقیقت ، تمام خطر در نیمه اول با دو سر پیکه و گریزمن که به بیرون رفتند سپری شد.

در نیمه دوم، لوئیز سوارز بهترین شانس بارسلونا را در طول بازی داشت ولی با وجود تک به تک با بورکی، بدون زاویه به توپ ضربه زد که به بیرون رفت.

آمدن مسی به زمین چیزی را حل نکرد و واضحاً که لئو هنوز صددرصد آماده نیست و عملا شانسی نداشت، اما همکاران او در خط حمله از جذابیتی که آرژانتینی دارد، برای جلب دفاع رقیب استفاده نکردند. لوئیس سوارز بدون گل به دور از خانه یک بازی دیگر را پشت سر گذاشت، اما چهار سال در اوج و حالا آغاز با هیچ.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала