Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار کورتوا و ناواس اما این بار به عنوان رقیب

© Sputnik / Григорий Соколов /  مراجعه به بانک تصاویر کیلور ناواس
کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا و کیلور ناواس امشب در ترکیب دو تیم فوتبال رئال مادرید و پاری سنت ژرمن با هم دیدار می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب تیم های فوتبال رئال مادرید و پاری سنت ژرمن امشب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس، با هم دیدار می کنند که این بازی با حضور یافتن تیبوکورتوا و کیلور ناواس به عنوان در درون دروازه های دو تیم قابل توجه خواهد بود.

این دو دروازه بان که فصل گذشته در ترکیب رئال با هم کار می کردند، 17 روز پس از پیوستن ناواس به پی اس جی، رو در روی هم قرار می گیرند و بحث درباره اینکه چه کسی شایسته دروازه بان اول انتخاب زین الدین زیدان است، هنوز در سانتیاگو برنابئو ادامه دارد.

کورتوا قبل از حفظ تنها گل مادرید با یک پاس عالی در اواخر مسابقه، دو گل برابر لوانته دریافت کرد، در حالی که کیلورناواس در اولین بازی برای PSG مقابل استراسبورگ کلین شیت نمود.

این فصل گذشته بود که رقابت بین دو دروازه بان ظاهر شد، با این که یولن لوپتگی با استفاده از ستاره کاستاریکایی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قبل از اینکه سانتیاگو سولاری اولویت خود را برای کورتوا نشان دهد، به ناواس اعتماد کرده بود.

حالا کیلور از ابتدا شروع می کند که به نظر می رسد در پروژه جاه طلبانه PSG برای فتح اروپا نقش ایفا کند، در حالی که کورتوا قصد دارد دوباره به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های جهان در نظر گرفته شود.

در همین حال، آلفونسو آرولا که سفر مخالف خود را انجام داد و در قرارداد قرضی فصلی به مادرید پیوست نیز امشب به پاریس باز خواهد گشت، این بار روی نیمکت رئال نشسته خواهد بود.

گفتنی است که قرار است دو تیم امشب ساعت 11:30 برابر هم صف آرایی می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала