Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت زیدان، پادشاه لیگ قهرمانان اروپا

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان 480 روز پس از کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، این رقابت باز می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، هیچ مربی تا آن زمان موفق به کسب سه تورنمنت پشت سر هم نمی شد، در حالی که تنها باب پیزلی و کارلو آنچلوتی به سه جام قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافته بودند.

زیدان پنج روز پس از پیروزی در کیف، مادرید را ترک کرد، اما او برای هدایت لوس بلانکوس در این رقابت ها بازگشت.

از زمان حضورش در لیگ قهرمانان اروپا در فبروری 2016 به عنوان مربی در رم، سرمربی فرانسوی در 23 بازی برنده شده است، شش تساوی و تنها 4 باخت.

در فصل 2016/17، تاتنهام هاتسپر در یک بازی مرحله گروهی در ورزشگاه ومبلی با نتیجه 3 بر یک رئال مادرید را شکست داد، اما لوس بلانکوس برای دور بعدی صعود کرد.

آنها در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها پیش از باخت 2-1 در استادیوم ویسنته کالدرون برای رسیدن به فینال، 3 بر صفر اتلتیکو مادرید را در بازی خانگی شکست دادند.

یک سال قبل از آن وولفسبورگ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی، مردان زیدان را با نتیجه 2 بر صفر در آلمان شکست داد، اما مادرید با برد با اختلاف دو گل در استادیوم سانتیاگو برنابئو، با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست داد.

سرانجام در سال گذشته مرد فرانسوی، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها، در مقابل یوونتوس در اسپانیا با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند، اگرچه آنها به دلیل پیروزی 3-0 در تورین موفق به صعود شدند.

زیزو در اولین حضور خود به عنوان مربی رئال مادرید، در هر 12 دور حذفی که در آن شرکت داشتند، لوس بلانکوس را به‌دور بعد رسانده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала