Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان شاگردانش را شایسته‌ای شکست دانست

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از شکست برابر پی‌اس‌جی از عملکرد شاگردانش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری سن ژرمن بود که شاگردان زیدان در این بازی نتیجه سنگین 3 – 0 شکست خوردند.

Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست تحقیرآمیز رئال برابر پی‌اس‌جی/اتلتیکو مادرید از شکست گریخت/بایرن و منچسترسیتی با برد شروع کردند

سرمربی کهکشانی‌ها پس از بازی در پیوند به دلایل اصلی شکست تمیش گفت:  «ما تن به شکست دادیم چرا که پاری سن ژرمن از هر نظر بهتر از ما بود. آنچه که باعث ناراحتی من می شود این است که اصلا قدرت لازم برای پیروزی نداشتیم. وقتی با انگیزه و قدرت وارد بازی نمی شوید شرایط برای شما سخت و بغرنج می شود».

زیدان در ادامه این نشست خبری افزود: «من کسی را متهم نمی‌کنم ما در این بازی 2 گل به پاری‌سن‌جرمن زدیم ولی VAR آنها را مردود اعلام کرد. این باخت را باید فراموش کنیم و باید تمرکز خود را روی بازی بعد بگذاریم. مشکل رئال به نظرم نداشتن تمرکز کافی است و تیم از اآغاز با قدرت وارد زمین بازی نمی شود. ‌پی‌اس‌جی در این بازی در همه موارد از ما برتر بود و ما بد بازی کردیم.

زیدان در پاسخ به پرسشی در پیوند اشتباهات تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، نیز پرداخت و گفت:«همه ما به یک اندازه سهیم هستیم. من یک نفر خاص را متهم نمی کنم. ما باید این شکست را فراموش کنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. وقتی تیمی شکست می خورد همه مقصر هستند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала