Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: رئال را بدون ستاره‌های ما شکست دادیم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن با ستایش از عملکرد شاگردانش برابر رئال مادرید، آنها را شایسته کسب این پیروزی دانست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اکیپ، تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن شب گذشته در نبود 3 ستاره اصلی خود در نخستین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را با 3 گل شکست داد. توخل در نشست خبری پس از بازی گفت: «پیش از هر چیز باید تاکید کنم که اگر کسی از من سوال کند که  آیا باشگاه، ماندن من در پاری‌سن‌جرمن را بستگی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دانسته است، من نشست را فورا ترک می‌کنم. ما در این بازی عملکرد خوبی را از خود ما به نمایش گذاشتم و در تمام موارد از حفظ توپ تا موقعیت سازی عالی عمل کردیم».

Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست تحقیرآمیز رئال برابر پی‌اس‌جی/اتلتیکو مادرید از شکست گریخت/بایرن و منچسترسیتی با برد شروع کردند

وی در ادامه صحبت‌های در مورد بازی افزود: «کنترل توپ را در اختیار داشتیم. بازیکنان روز به روز در حال بهتر شدن هستند. بازی کردن هر سه روز یکبار آسان نیست. وقتی شما در یک بازی بدون نیمار، کاوانی و ام باپه بازی می‌کنید باعث می شود که مردم شما را شانس پیروزی ندانند و این باعث می شود تا فشار روی تیم کمتر شود. اما این را باید اعتراف کنم که بازی بدون این 3 بازیکن برای ما محال است و ما به چنین بازیکنانی نیاز مبرم داریم. ما به آنها نیاز داریم چرا که بازیکن ما هستند».

توخل درخصوص مرد اول این دیدار یعنی آنخل دی ماریا و همچنین پیروزی برابر رئال مادرید هم خاطر نشان کرد: «دی ماریا یک سال است که نشان می‌دهد که توانایی این نوع عملکرد را داراست. پای چپ او خارق العاده است. او آمارهای استثنایی با ما به ثبت رسانیده و همیشه در گل ها و پاس گل ها نقش داشته است. از نظر دفاعی، او بسیار قوی عمل کرد. او راه نفوذ کارواخال را بسته بود و همکاری خوبی با برنات در سمت چپ داشت».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала