Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: تساوی برابر اتلتیکو، کام ما را تلخ کرد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری Belarus Soccer Europa League Chelsea
مائوریسیو ساری   Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از تساوی برابر اتلتیکو مادرید گفت: «بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما تلخی این تساوی را احساس می‌کینم.»

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس شب گذشته در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اتلتیکو مادرید بود که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. ساری پس از پایان این بازی اعتراف کرد که بانوی پیر در ضربات شروع مجدد آسیب‌پذیر است. یوونتوس در ورزشگان واندا متروپولیتانو 2 بر صفر جلو افتاد، اما در مقاطع پایانی بازی با دو ضربه سر از دو ضربه شروع مجدد، دروازه‌اش باز شد.

Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست تحقیرآمیز رئال برابر پی‌اس‌جی/اتلتیکو مادرید از شکست گریخت/بایرن و منچسترسیتی با برد شروع کردند

او که پس از بازی با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا صحبت می‌کرد گفت: «عملکرد ما نسبت بازی قبلی (تساوی بدون گل درخانه فیورنتینا) نشان از پیشرفتی چشمگیر داشت و ما احساس می‌کردیم که بازی تحت کنترل‌مان قرار دارد. به همین دلیل اینکه مجبوریم با تساوی بازی را به پایان برسانیم، کام‌ ما را تلخ کرد. یوونتوس در بسیاری از بازی‌های قبلی‌اش در خانه اتلتیکومادرید نتوانسته بود گلزنی کند و امشب ما دو گل زدیم ضمن اینکه سه چهار تا شوت دیگر هم به سمت دروازه حریف زدیم. نتیجه ناراحت‌کننده است، چون گل‌های اتلتیکومادرید در صحنه‌هایی قابل پیش‌بینی به ثمر رسید و با این حال ما به اندازه کافی آماده دفاع نبودیم».

سرمربی بانوی پیر در پایان صحبت‌هایش افزود: «ما نیاز بیشتری داریم تا در بازی ها تمرکز کنیم. کوادرادو را از اول بازی در ترکیب قرار دادم چون احساس کردیم در این بازی باید از فضای باز استفاده کنیم و از توانایی این بازیکن کمک بگیریم. به نظرم در حالت کلی ما بازی خوبی ارائه دادیم اما برخی اشتباهات نیز داشتیم که در بازی آشکار شد و باید این اشتباهات در تمرینات اصلاح شود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала