Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کابل با شکست هرات به قهرمانی رسید

© AFFتیم فوتبال بانوان کابل
تیم فوتبال بانوان کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بانوان کابل در دیدار فینال مسابقات بانوان لیگ برتر، حریفش هرات را از پیش رو برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال بانوان هرات و کابل در دیدار فینال مسابقات 4 جانبه بانوان لیگ برتر عصر امروز با هم روبرو شدند که سرانجام بازی با حساب 1-0 به سود پایتخت نشین ها به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه فدراسیون فوتبال برگزار شد طی آن، تمنا مومند در دققه 25 تنها گل این دیدار را به سود زردپوشان پایتخت به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم تلاش های زیادی کردند ولی نتوانستند دروازه همدیگر بگشایند و بازی با همان یک گل به سود تیم پایتخت خاتمه یافت و این تیم به عنوان قهرمانی رسید.

در این مسابقات تیم های فوتبال ولایات هرات، بلخ، کابل و بامیان شرکت داشتند و از آغاز هفته تا امروز با هم پیکار کردند که بازی فینال را تیم کابل برنده شد و به جام قهرمانی دست یافت.

دیدار نهایی امروز در حالی برگزار شد که پیش از این کابل در دو بازی رفت و برگشت از سد نماینده‌ی بلخ گذشته بود و تیم دختران هرا هم توانسته بودند، بامیان را شکست بدهند.

گفتنی است، این چهارمین دور این رقابت ها بود که پس از سه سال دوباره برگزار می شد و مسولین فدراسیون فوتبال می گوید که به زودی و پس از پایان مسابقات لیگ برتر آقایان کشور، لیگ برتر بانوان نیز در کابل راه اندازی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала