Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال بدون برنامه برای پیروزی در لیگ قهرمانان

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیشب دو تیم رئال ماردید و پاری سنت ژرمن برابر هم قرار گرفتند که شاگردان زیزو شکست تلخی را تجربه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از شروع بی نظیر رئال مادرید در فصل جدید لالیگا، این تیم در اولین بازی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان با محک جدی روبرو شد و اما بویی از پیروزی از تیم زیدان به مشام نرسید تا زیزو تماشاگر شکست تلخ تیمش باشد، در اولین بازی رقابتی که در 6 فصل اخیر، رئال 4 بار عنوان قهرمانی آنرا بدست آورده است.

رئال مادرید در بازی اول فصل پیروزمندانه ظاهر شد و با وجود اخراج لوکامودریچ در دقیقه56، بازی را 3-1 برنده شد که پس از آن نیز بازیکن کروات را به دلیل مصدومیت از دست داد.

اما مشکلات رئال از سانتیاگو برنابئو شروع شد، جایی که تیم زیدان با وایادولید 1-1 مساوی کرد، سپس در زمین ویارئال و به لطف گل دیرهنگام بیل 2-2 متوقف شد، که ستاره ولزی نیز در دقیقه94 آن بازی با دریافت کارت زرد دوم، اخراج گردید.

رئال شنبه شب در چهارمین هفته لالیگا و در اولین حضور ادن هازارد، برابر لوانته بازی کرد و به سختی 3-2 برنده شدند تا نشانه های ناکامی این تیم به خوبی هویدا شود.

رئال در نبود مودریچ، مارسلو، ایسکو و مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت، فاقد توانایی به مصاف پاری سنت ژرمن رفت. ادن هازارد هم که قصد داشت تا پروژه جدید رئال را رهبری کند، از ابتدا در ترکیب قرار گرفت ولی تاثیر آنچنانی بر تیم نداشت.

زیدان در خط میانی از کاسمیرو، تونی کروس و خامس رودریگز استفاده کرد که آنان توسط ادریسا گوئه و مارکو وراتی کاملا محو شده بودند.

در این دیدار اما میزبان با وجود محرومیت نیمار و مصدومیت کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی، تمام توانش را به خرج داد تا رئال نه چندان به هم پیوسته را در شب محرومیت کاپیتانش راموس ( محروم به دلیل کارت زرد عمدی دوم برابر آژاکس در فصل قبل) با درخشش دی ماریا (بازیکن سابق رئال) مقتدرانه شکست دهد و ثابت نماید که فوتبال اروپا می تواند فوق العاده بی رحمانه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала