Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برباتوف با فوتبال وداع کرد

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد، از دنیای فوتبال اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتاروف برباتوف اسطوره منچستریونایتد با دنیای فوتبال رسما خداحافظی کرد.

او که آخرین بازی خود را یکسال پیش در ترکیب باشگاه "کرالا بلسترز" هندوستان انجام داد، امروز با انتشار پیامی در صفحه فیسبوکش اعلام بازنشستگی کرد.

او در این پیام نوشته است: آخرین بازی من بیشتر از یک سال پیش بود، بنابراین فکر می کنم اکنون زمان مناسبی برای خدافظی است، اگرچه وقتی به آن فکر می کنم، هرگز زمان پایان نیست زیرا من به نوعی در این بازی خواهم ماند، اما زمان آن رسیده است که بگویم بعد از گذشت تقریباً 20 سال از فوتبال، من با حرفه ای خودم وداع می کنم.

این مهاجم 38 ساله در ادامه آورده است: دلم برایش تنگ می شود، بازی ها، تمرینات، گل ها، پیشکسوت ها، هم تیمی های من ... غرش هواداران وقتی من گل می زدم.

او که متوالد بلغاریا می باشد در مورد کشور و جوایزش اضافه می کند: از کشور کوچکی آمدم، من اوج خود را داشتم و سهم منصفانه خود را از جوایز بردم، در این راه چند گل هم به ثمر رساندم! من راهی را که می خواهم بازی کنم انجام دادم و گلهایی را که می خواستم به ثمر برسانم، به ثمر رساندم.

اما او در آخر پیام خداحافظی اش به گونه احساسی نوشته است: مردم، من همه اینها را از دست خواهم داد، زیرا من فوتبال را خیلی دوست دارم ... اما من مطمئن هستم که من را نیز از دست خواهی داد.

گفتنی است که برباتوف در ترکیب تیم های زسکا صوفیا، بایرلوکوزن، تاتنهام، منچستریونایتد، موناکو و فولهام، پائوک و کرالا بلسترز بازی کرد و طی 504 بازی برای این تیم ها 213 بار گلزنی کرد. البته در رده ملی نیز برای کشورش 78 بار به میدان رفت و 48 گل به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала