Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جادوی زیدان در حال از دست رفتن

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شش ماه پس از جدایی، زیدان دوباره هدایت رئال را به عهده گرفت، ظاهراً زین الدین زیدان در حال ورود به آب های طوفانی است.

به گزارش اسپوتنیک، لوس بلانکوس در اولین بازیهای فصل خود در لالیگا تلاش کرد اما این تیم روی مربی برنده سه عنوان لیگ قهرمانان اروپا، حساب نمود، با این وجود پاری سنت ژرمن با نتیجه 3-0 از رئال سه امتیاز گرفت و هاله جادویی پیرامون زیدان را نشان داد که ضعیف است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پنج انتقاد زیدان از عملکرد رئال مادرید در پاریس

سرمربی فرانسوی به دلیل وفاداری که به فلورنتینو پرز داشت چالش بازگشت به این باشگاه را پذیرفت اما پیش فصل خوبی را شروع نکرد.

با وجود 303 میلیون یورو سرمایه گذاری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، این تیم نسبتاً نامتوازن ظاهر شد و با نتیجه 3-1 به بایرن مونیخ باخت و سپس با نتیجه 7-3 توسط اتلتیکو مادرید مغلوب شد.

تقریباً در همین زمان بود که اولین اختلافات بین هیئت مدیره و زیدان بوجود آمد، با این اصرار که زیزو اصرار به خرید پل پوگبا از منچستریونایتد را داشت در حالیکه آنان راضی به فروش استعداد ارزشمند خود نبودند.

اگرچه رئال مادرید با تاتنهام برای خرید کریستین اریکسن و تیم آژاکس برای "دونی ون د بیک" وارد مذاکره شد، زیدان نظر خود را عوض نمی کرد و تاکید داشت: یا پوگبا یا هیچ.

پنجره نقل و انتقالات به پایان رسید و باشگاه هیچ هافبکی را برای جانشینی دنی سبایوس و مارکوس یورنته به خدمت نگرفت.

به این ترتیب زیدان با شش هافبک از جمله ایسکو و خامس رودریگز که بازیکنان با حمله بیشتری هستند، باقی ماند.

از میان شش خریدی که لوس بلانکوس در تابستان گذشته انجام داد، پنج نفر به عنوان ذخیره در نقطه بازی شان محسوب می شوند و تنها ادن هازارد از امتیاز حضور در ترکیب اصلی این فصل اطمینان دارد.

به نظر می رسد زیدان اعتماد به نفس خود را بر گارد قدیمی، که با او موفق به کسب سه عنوان قهرمانی پیاپی اروپایی شد، قرار داده است، در حالی که بازیکنانی که زیر نظر سانتیاگو سولاری مانند مارکوس یورنته و سرخیو روگیلیون روی صحنه آمدند، از این باشگاه خارج نشده اند، تنها چیزی که در حال حاضر به تیم صدمه می زند، آسیب های عضلانی است.

مادرید زیدان هنوز در لالیگا سانتاندر شکست ناپذیر است اما تیمش باید یکشنبه شب در مصاف با سویا به آندلس برود، دیداری که ساعت 11:30 شب برگزار خواهد شد و برای حفظ جایگاه رئال در لیگ و فراموش کردن شکست تلخ برابر PSG مهم پنداشته می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала