Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خساره رئال در صورت اخراج زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در صورت اخراج زین الدین زیدان، با پرداخت خسارت سنگین روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان با رئال قرارداد سه و نیم ساله دارد و تنها شش ماه از آن سپری شده است و در صورتیکه رئال او را اخراج نماید، این باشگاه با هزینه 80 میلیون یورویی روبرو خواهد شد.

زیزو در اولین حضور مربیگری اش رکوردشکنی کرد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب سه عنوان قهرمانی متوالی شد، با حدایی از این تیم، در ماه مارچ متقاعد شد که دوباره برگردد تا با راه اندازی پروژه جدید، تیم عالی و کهکشانی های بعدی را ایجاد کند.

A post shared by 90min (@90min_football) on

با وجود تعدادی از خریدهای تابستانی، این بازسازی دقیقا درست نتیجه نداد و رئال در بازی چهارشنبه شب توسط پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا 3-0 مغلوب شد در حالیکه تاکنون تنها دو بازی خود در لالیگا را برنده شده است.

شکست برابر PSG به طور خاص زیدان را مورد بررسی قرار داده است اما با این حال اخراج مربی فرانسوی نه تنها به میراث باشگاه آسیب می زند، بلکه می تواند بسیار پرهزینه نیز تمام شود.

نشریه اسپورت مدعی شده که طبق شرایط قرارداد، رئال به زیدان سالانه حدود 13 میلیون یورو دستمزد خالص پرداخت می کند، این بدان معنی است که برای این فصل و دو دوره بعدی این است که تا سال 2022 با او قرارداد دارد و پس از مالیات در مجموع 39 میلیون یورو بدهکار خواهد بود.

اگر رئال قرارداد او را فسخ نماید، دستمزدی که زیدان بدست آورده بود، می تواند به پرداخت غرامت وی تبدیل شود و با توجه به اینکه 39 میلیون یورو رقم خالص دستمزد او است، اسپورت خاطرنشان می کند که خود رئال برای یافتن مالیاتی که باید پرداخت شود به دنبال حدود 80 میلیون یورو است.

اگر زیدان خود ادعای خود را نسبت به دستمزد کامل خود رد کند، تنها مجازاتی خواهد بود.

این اکنون بزرگترین آزمایش دوران مربیگری نسبتاً کوتاه زیدان است و با مدیریت وی تیم رئال بین سالهای 2016 و 2018 به چیزهای باورنکردنی دست یافت، اما او گروه از بازیکنان را به ارث برده و هرگز تاکنون وظیفه ساخت تیم جدیدی را نداشته است.

در کمال تعجب، ژوزه مورینیو سرمربی پیشین رئال پیش از این به عنوان یک مدعی اصلی برای جانیشینی او ظاهر شده بود. این مرد پرتگالی از سال 2010 تا 2013 به مدت سه سال در مادرید حضور داشت و با اخراج از منچستریونایتد تا کنون بدون تیم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала