Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو، آلگری و رائول گزینه های ممکن برای جانشینی زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزدهای احتمالی به عنوان گزینه های جانشینی زین الدین زیدان مشخص شد که پرز می تواند با یکی از آنها قرارداد نماید.

به گزارش اسپوتنیک، هنگامی که فلورنتینو پرز تصمیم به اخراج سرمربی تیم اول گرفته است، معمولاً به تیم جوانان یا تکنسین هایی که در بازار آزاد وجود دارند، نگاه کرده است.

در حال حاضر فراتر از رائول سرمربی کاستیا و همچنین مورینیو و آلگری دو گزینه از مربیان و برنامه های معتبر که بدون تیم هستند، گزینه های زیادی وجود ندارد.

 

مورینیو

او کاندیدای اصلی است و سال گذشته نیز یک قدم تا نیمکت هدایت رئال فاصله داشت. سرمربی پرتگالی هنوز بدون تیم می باشد و بازگشت وی ضربه ای برای مادرید خواهد بود و ملاقات با باشگاه و اقتدار آن می تواند بسیار مهم باشد که با او انقلاب مطلوب را انجام دهد و تاکنون انجام نشده است.

 

آلگری

سرمربی پیشین یووه در سال 2018 نیز هدف سفیدپوشان بود اما به دنبال جدایی زیدان در ماه می 2018، آلگری به همراه کونته و پوچتینو یکی از کاندیداهای نیمکت سفید بود که لوپتگی در نهایت هدایت این تیم را گرفت. سرمربی پیشین یووه، علاقه به رسمی شدن این امر دشت ولی در آن زمان هدف وی اجرای قراردادش با یوونتوس بود.

 

رائول

کاپیتان اسطوره ای کهکشانی ها به عنوان یکی دیگر از فرمول های جانشینی زیدان محسوب می شود. تغییر خانه گزینه ای است که مادرید برای جایگزینی بنیتز از آن استفاده کرده بود و با آمدن زیدان از کاستیا موفقیتی پیدا کرد. وی سال گذشته این کار را با سولاری تکرار کرد و حالا با رائول می تواند دوباره این کار را انجام دهد، یک چهره کاریزماتیک مثل زیزو.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала