Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جاسوسی لیورپول و پرداخت غرامت یک میلیونی

© AP Photo / Felipe DanaLiverpool's players celebrate with the trophy after winning the Champions League final soccer match between Tottenham Hotspur and Liverpool at the Wanda Metropolitano Stadium in Madrid, Sunday, June 2, 2019. Liverpool won 2-0.
Liverpool's players celebrate with the trophy after winning the Champions League final soccer match between Tottenham Hotspur and Liverpool at the Wanda Metropolitano Stadium in Madrid, Sunday, June 2, 2019. Liverpool won 2-0. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکا مدعی شده است که باشگاه لیورپول در سیستم استعدادیابی باشگاه سیتی جاسوسی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در 2012 پائولو فرناندز از باشگاه رئال ساراگوسا به باشگاه سیتی پیوست اما در روند این انتقال اختلال ایجاد شد و در نهایت پس از جنجال‌های این بازیکن راهی سیتی شد.

هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فن‌دایک آخرین قطعه گمشده لیورپول، مگوایر اولین قطعه منچستر

حالا مارکا مدعی شده است که لیورپول در آن زمان به سیستم استعداد یابی سیتی دسترسی پیدا کرده بود و اختلال ایجاد شده کار لیورپول بوده است.

سیتی در همان زمان از این قضیه آگاه شد و از باشگاه لیورپول در خواست غرامت یک میلیونی کرد و لیورپول با پذیرفتن جرمش این مبلغ را پرداخت کرد.

پس از این رسوایی سیتی با راهکار استخدام کارشناس از پیش آمدن چنین قضایای جلوگیری کرد و در خرید بازیکنانی چون فرناندینیو و خسوس ناواس سریع‌تر اقدام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала