Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین شکست سنیگین شاگردان والوارده در لالیگاَ

© East News / D.Nakashima/AFLOBarcelona team group line-up
Barcelona team group line-up  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) با شکست عجیب 2 – 0 بارسلونا در خانه گرانادا ادامه یافت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلون شنبه شب در هفتم پنجم لالیگا برابر گرانا به میدان و با دو گل از میزبان شکست خورد. گرانادا در همان ابتدای بازی توسط «آزس» در دقیقه 2 به گل رسید و ضمن حفظ برتری با پنالتی وایدو در دقیقه 66، اختلاف را دو برابر کرد و در خانه خود، دومین شکست فصل بارسلونا را رقم زد تا ضعف رقیب بزرگش در بازی‌های خارج از خانه بیش از پیش نمایان شود.

Футболисты Барселоны праздуют победу над Пари Сен-Жермен со счетом 6:1 в 1/8 финала Лиги Чемпионов - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست بارسا در نیمه نخست

در این میان آبی‌اناری‌ها بازی را بدون لیونل مسی و آنسو فاتی آغاز کردند. آنتوان گریزمن کاملا در بازی محو شده بود و تنها لوییس سوارس برای گلزنی تلاش می‌کرد. با آغاز نیمه دوم، ارنستو والورده تصمیم گرفت مسی و فاتی را راهی میدان کند. ستاره آرژانتینی تلاش کرد شرایط را به سود تیمش تغییر دهد اما نتیجه نداد. تراشتگن یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد. دفاع بی‌نقص گرانادا اجازه کار به تیم کاتالانی را نمی‌داد. در چنین شرایطی یک پنالتی به نفع گرانادا گرفته شد. بارسا فرصت گلزنی داشت اما نتوانست از آن‌ها بهره ببرد و برای دومین‌بار در این فصل شکست خورد.

با این حال، گرانادا با این پیروزی به‌طور موقت در صدر جدول قرار گرفت. دیدار امشب سویا و رئال مادرید صدرنشین را مشخص خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала