Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وستهام 2 منچستریونایتد0؛ باخت دیگر در کارنامه سولسشیر

© AP Photo / Dave Thompson)Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017
Manchester United goalkeeper David de Gea warms up before the Champions League group A soccer match between Manchester United and Benfica, at Old Trafford, in Manchester, England, Tuesday, Oct. 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وستهام یونایتد در زمین خودی توانست حریفش منچستریونایتد را شکست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال وستهام یونایتد و منچستریونایتد در هفته ششم لیگ برتر انگلستان از ساعت 5:30 شام به وقت کابل، برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با برتری شاگردان پلگرینی به فرجام رسید.

در این بازی که در ورزشگاه لندن استادیوم با حضور 59936 نفر و با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد طی آن آندری یارمولینکو در دقیقه 44 تیم میزبان را 1-0 پیش انداخت و پیروز به رختکن برد.

در نیمه دوم با آنکه منچستری ها زیاد تلاش کردند تا به گل برسند اما در دقیقه 84 کرسویل گل دوم وستهام را به ثمر رساند تا تیمش 2-0 این بازی را برنده شود.

منچستریونایتد با این شکست، (از 6 بازی) 8 امتیازی شد و در رده هفتم جدول سقوط کرد اما شاگردان پلگرینی با 11 امتیاز مکان چهارم را به خود اختصاص دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала