Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: برای توانایی نیمار سقفی وجود ندارد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌جرمن پس از پیروزی مقابل لیون به تمجید از نیمار پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن در حساس‌ترین دیدار در هفته ششم لیگ فرانسه با برتری یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این دیدار را نیمار در دقیقه 89 به ثمر رساند. ستاره برازیلی پاریسی‌ها هفته پیش نیز تک گل سه امتیازی دیگری نیز برای تمیش به ثمر رسانده بود.

پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تداوم صدرنشینی پاریسی‌ها با گل‌زنی نیمار

توماس توخل، سرمربی پی‌اس‌جی پس از این دیدار به ستایش از نیمار پرداخت و گفت: «بدون شک او بهتر از این خواهد شد. در فاصله چهار ماه، این سومین دیدار نیمار برای ماست. او هنوز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارد  مطمئن هستم که از قدرت صد در صدی خود کار نگرفته است». سرمربی پاری‌سن‌جرمن در ادامه صحبت‌هایش در این نشست خبری افزود: «برای توانایی نیمار سقفی وجود ندارد. او بازی به بازی بهتر خواهد شد و به زودی شاهد بهترین نسخه از او خواهیم بود. کار نیمار زدن چنین گل های سرنوشت ساز است و قطعا به این کار خود ادمه خواهد داد. او اکنون با جدیت و تلاش بسیار در حال تمرین کردن است و کاملا با تیم هماهنگ شده است و همواره می خندد و این نشان از رضایت او در تیم کنونی دارد».

پی‌اس‌جی با این پیروزی 15 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد. آنژه تیم دیگر لیگ فرانسه نزدیک ترین تعقیب کننده به پاری‌سن‌جرمن است که 12 امتیازی است. نیس هم با همین تعداد امتیاز سوم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала