Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: قهرمانی در این فصل دشوار است

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر ساری
ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در آستانه بازی تیمش برابر برشا، در نشست خبری امروز به خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری امروز قبل از بازی تیمش برابر برشا، قهرمانی این تیم در فصل جاری سری آ را سخت و دشوار عنوان کرد.

دو تیم که فردا شب در خانه برشا دیدار خواهند کرد، ساری در این باره گفت: برشا تیم خطرناکی است. این تیم فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و تا رسیدن به چنین سطحی تلاش فراوان کرده است. این بازی می تواند فریبنده باشد، ما نیز در فاز تکامل هستیم و روی این مورد کار می‌کنیم.

ساری در ادامه در مورد ساختار باشگاه یوونتوس اظهار داشت: دنیای یوونتوس از خیلی جهات با دنیای بیرون تفاوت ندارد، اما اینجا سازماندهی بالا حاکم است. در حال حاضر هم به دنبال وفق دادن خود از حیث فنی و ایجاد تعادل لازم در تیم هستیم.

اما ساری برای کسب نهمین قهرمانی متوالی یووه به شاگردانش هشدار داده گفت: من تصویر کاملی از تمامی رقبای‌مان در سری آ ندارم اما به نظرم قهرمانی در این فصل دشوارتر از فصل های پیش است.

ساری در حالی به خبرنگاران پاسخ داد که یوونتوس از چهار بازی اول خود در فصل جدید، 10 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر با 2 امتیاز اختلاف نسبت به اینتر، در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاد ه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала