Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهار بازیکن رئال در میان بهترین های فیفا

© REUTERS / Eddie KeoghАктер Идрис Элба делает селфи с футболистами на церемонии награждения премией The Best по версии ФИФА в Великобритании
Актер Идрис Элба делает селфи с футболистами на церемонии награждения премией The Best по версии ФИФА в Великобритании - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید فصل گذشته را به خوبی سپری نکرد اما احترام و کیفیت بازیکنان آنها هنوز در هر گوشه دنیای فوتبال حضور دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه تیم رئال فصل گذشته را به دشواری و با هیچ دستاوری سپری کرد، حداکثر 9 بازیکن این تیم در میان 55 نامزد تیم منتخب فیفا که پس از رای گیری گزینش می شوند، حضور دارند.

همانطور که مارکا مدعی شده، اما در این بین چهار نفر از این بازیکنان امشب در مراسم معارفی بهترین های جهان در میلان حضور خواهند یافت.

سرخیو راموس برای دهمین بار متوالی در این فهرست قرار دارد، در حالی که مودریچ پنجمین بار متوالی است که نامش در بین برگزیدگان قرار می گیرد، همانطور که مارسلو نیز شرکت خواهد داشت که البته ستاره برزیلی نیز برای پنجمین سال، دزدکی حرکت می کند.

راموس با قرار گرفتن امشب در ترکیب تیم منتخب سال فیفا به تنها بازیکن اسپانیا با بیشترین حضور بدل خواهد شد در حالیکه اینیستا 9 بار، ژاوی 6 بار و کاسیاس 5 بار در این فهرست قرار داشته اند.

بارسلونا تیمی است که بیشترین نامزدها را با ده بازیکن دارد که توسط د یونگ این بخش تقویت می شود و پس از آن رئال مادرید با 9 نفر، لیورپول و منچسترسیتی با 8 نفر، یوونتوس، تاتنهام و PSG هر کدام با سه نفر دارند در رده های بعدی قرار دارند.

راموس، بوسکتس، جوردی آلبا، دخه آ، کارواخال و پیکه شش اسپانیایی معرفی شده هستند که تنها 9 برزیلی از آنها پیشی گرفته اند.

فینالیست های جایزه بهترین بازیکن امسال کریستیانو رونالدو، لئو مسی و ویرجیل فان دایک نیز در فهرست یازده نفره امشب حضور خواهند داشت.

در مورد مسابقات قهرمانی و با در نظر گرفتن سرنوشت فعلی بازیکنان ، لیگ برتر و لالیگا 21 بازیکن نامزدی را به دست آورده اند، برای شش مورد از سری آ ایتالیا، 3 نفر از لیگ فرانسه (هر سه از پی اس جی، 2 بازیکن از بوندس لیگا به طور اختصاصی در بایرن ، 1 نفر در سری آ برزیل (دنی آلوز در فلامنگو) و 1 نفر از اریدویژه هالند (تادیچ) کسانی هستند که در میان نامزدان تیم منتخب سال جهان قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала