Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار ام‌باپه از تکرار مشکل بزرگ پی‌اس‌جی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری‌سن‌جرمن نگران از تکرار مشکل بزرگ تیمش است و اما امیدوار است که این بار شروع خوب این تیم، پایان خوبی نیز داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود آن‌که پاری‌سن‌جرمن بازیکنان بزرگی مثل نیمار، کاوانی، ام‌باپه، وراتی، دی ماریا و چندین و چند بازیکن سرشناس دیگر را جذب کرده است، اما همچنان در حسرت درخشش و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. پی‌اس‌جی در دو سه فصل پایانی با حضور بازیکنان بزرگ اما بازهم در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داده است.

توماس دخل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توخل: نبود نیمار و امباپه به پیروزی ما کمک کرد

کیلیان ام‌باپه در پیوند به مشکل بزرگ تیمش که بازهم هراس از تکرار آن را دارد گفت: «تیم ما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد واز هر نظر آماده است. نیاز است این آمادگی باید تا اخر حفظ شود چرا که فصل طولانی پیش روی ما است. متاسفانه در دو سه فصل اخیر شرایط به گونه‌ای بوده است که در بازی‌های پایانی فصل ما کم آورده‌ایم و این نگرانی وجود دارد که بازهم چنین شرایطی برای ما تکرار شود».

این ستاره جوان پاری‌سن‌جرمن در ادامه افزود: «در حال حاضر آنچه را به نمایش می‌گذاریم شبیه به سال‌های پیش است. آغاز فصل را بسیار خوب بود، اما در هفته‌های پایانی به مشکل می‌خوردیم. امیدوارم در این فصل چنین شرایط آنگونه نباشد و این شروع خوب با پایان خوب هم همراه شود».

او در پایان این گفتگو در مورد حضور خود در مراسم بهترین‌های فیفا هم گفت: «حضور در چنین مراسمی جای خوشحالی است و نتیجه تلاش و درخشش من در طول فصل است. آن‌چه که به دنبال آن هستم درخشش در زمین است. اکنون تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم تیم ملی فرانسه و پاری‌سن‌جرمن است. نمی‌خواهم در مودر آینده‌ام صحبت کنم». به نظر می‌رسد این صحبت‌های ام‌باپه اشاره‌ای به احتمال حضور او در رئال مادرید است چرا که رئال سخت به دنبال جذب این بازیکن جوان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала